  • 1. Data: 2002-01-30 12:45:37
    Temat: OT: Fundusz remontowy w 2002 r
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Czy w 2002 r, analogicznie jak w poprzednim,
    będzie istniała możliwość odpisywania wpłat
    poniesionych na wyodrębniony fundusz remontowy
    spółdzielni mieszkaniowej ? (stary problem, czy
    także w tym roku starać się o dowody wpłat czy
    sobie odpuścić)

    Sark

  • 2. Data: 2002-01-30 13:27:03
    Temat: Re: Fundusz remontowy w 2002 r
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poniesionych na wyodrębniony fundusz remontowy
    > spółdzielni mieszkaniowej ? (stary problem, czy
    > także w tym roku starać się o dowody wpłat czy

    Mozna. Nie musisz miec osobnych druczkow potwierdzjacych wplate na osobny
    fundusz. Wystarczy ze na czynszu do zaplaty bedzie wyodrebniona oplata za
    fundusz remontowy i bedzie wiadomo ile z poszlo na ten cel w ciagu roku.

    D.

  • 3. Data: 2002-01-30 14:21:21
    Od: "Kuba93" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > fundusz remontowy i bedzie wiadomo ile z poszlo na ten cel w ciagu roku.

    A u mnie w spółdzielni właśnie w tym roku zalecaja wpłacać na dwóch
    odrębnych druczkach. (podobno za interpretacją pni Ożóg)

    Pozdrawiam

    Quba

  • 4. Data: 2002-01-31 08:04:51
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba93" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A u mnie w spółdzielni właśnie w tym roku zalecaja wpłacać na dwóch
    > odrębnych druczkach. (podobno za interpretacją pni Ożóg)

    tak kiedys twierdzilo MF. Pozniej sie z tego wycofalo bo bez sensu bylo
    zmuszanie ludzi do wplaty na osobnych druczkach. Teraz wystarczy dokument
    poswiadczajacy wydzielenie Funduszu Remontowego - np. zestawienie oplat
    czynszowych.

    D.