  • 1. Data: 2002-04-24 11:47:25
    Temat: Kredyt na zakup gruntu rolnego z siedliskiem
    Od: "Aurel11" <a...@p...onet.pl>

    Mój znajomy chciałby kupić grunt rolny z siedliskiem, czyli zabawić się w
    chłopa jednak nie do końca wiemy gdzie powinien udać się po kredyt na zakup
    ziemi. Oczywiście nie ma tyle kasy, aby dać pod zastaw w formie lokaty.

    Czy znacie jakiś ciekawy produkt, który można by mu polecić?

  • 2. Data: 2002-04-24 21:54:17
    Temat: Re: Kredyt na zakup gruntu rolnego z siedliskiem
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Sadze, ze pewnym rozwiazaniem byl by kredyt dla "mlodego rolnika" czy siakos
    tak w lokalnym banku spoldzielczym.

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

  • 3. Data: 2002-04-24 22:20:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Sadze, ze pewnym rozwiazaniem byl by kredyt dla "mlodego rolnika" czy
    siakos
    > tak w lokalnym banku spoldzielczym.

    Ale rolnikiem to on jeszcze pewne nie jest :)

  • 4. Data: 2002-04-25 21:21:49
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    No ale jak juz nim bedzie....

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

  • 5. Data: 2002-04-26 11:45:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No ale jak juz nim bedzie....

    To na KRUS, ile tam 160 zl za kwartal ubezpieczenia... ;)