  • 1. Data: 2015-07-24 10:53:24
    Temat: Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Włączam rano TV a tu jakaś "Polityka przy kawie".
    Normalnie przełączyłbym na coś innego, ale akurat mówili o kredytach,
    więc z ciekawości wysłuchałem (niestety do końca :).

    Nowy rzecznik rządu, człowiek młody z wyglądu, Cezary Tomczyk
    błysnął niczym nieoszlifowany diament (w nawiasach () moje wstawki):

    "Ja mam kredyt w złotówkach; u mnie yyy zmienna jest yyy stopa procentowa;
    w przypadku kredytów (frankowych) stopa jest stała, frankowych,
    ale zmienny jest kurs i dlatego jest zaproponowane takie narzędzie [...]"

    http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy
    -kawie/wideo/24072015-0815/20966124

    Bez komentarza.

  • 2. Data: 2015-07-24 11:15:04
    Temat: Re: Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jakson" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >w przypadku kredytów (frankowych) stopa jest stała, frankowych,
    >ale zmienny jest kurs i dlatego jest zaproponowane takie narzędzie

    A czego ty chcesz od czlowieka na smieciowej umowie 3-miesiecznej ?
    [plus kolejne 3 miesiace odprawy :-(]

    J.

  • 3. Data: 2015-07-24 12:52:19
    Od: " 666" <...@...6>

    I to pewnie za jakieś gówniane 30 tys. pln/mies. + ze trzy rady nadzorcze (Orleny i
    kombinaty miedziowe czekają) po herbacie na
    osłodę?

    -----

  • 4. Data: 2015-07-24 21:28:49
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 24 lipca 2015 12:52:16 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > I to pewnie za jakieś gówniane 30 tys. pln/mies. + ze trzy rady nadzorcze (Orleny i
    kombinaty miedziowe czekają) po herbacie na
    > osłodę?

    za mniej tylko idiota pracuje (albo zlodziej).....
    (C) premier RP.

  • 5. Data: 2015-07-24 21:32:16
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

> [...]
    kombinaty miedziowe czekają) po herbacie na
    > osłodę?

    za mniej tylko idiota pracuje (albo zlodziej)
    (C) (pani) wiceminister RP

    ale jak slysze rozmowy w autobusie o tworczosci Tolstoja, oraz znam poziom rozmow
    przy osmiorniczkach to sie zastanawiam czy tych ludzi nie nalezaloby zamienic
    miejscami.

  • 6. Data: 2015-07-25 04:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek k...@o...pl ...

    > ale jak slysze rozmowy w autobusie o tworczosci Tolstoja, oraz znam
    > poziom rozmow przy osmiorniczkach to sie zastanawiam czy tych ludzi
    > nie nalezaloby zamienic miejscami.

    Powaznie - takie mundre rozmowy słyszysz w autobusie? Ty to masz
    szczescie...
    :)

  • 7. Data: 2015-07-25 08:51:45
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.07.2015 o 04:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Krzysiek k...@o...pl ...

    > Powaznie - takie mundre rozmowy słyszysz w autobusie? Ty to masz
    > szczescie...
    > :)

    Może to autobus wycieczki absolwentów filologii śladami tego czy owego...

    Bo ja w autobusach słyszę głównie dyskusje czy ten czy inny znany
    odpowiednio pier... w wodę czy nie, w programie o którym dotąd nie
    miałem pojęcia.

    p. m.

  • 8. Data: 2015-07-25 09:02:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-07-24, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
    i kombinaty miedziowe czekają) po herbacie na

    > za mniej tylko idiota pracuje (albo zlodziej)
    > (C) (pani) wiceminister RP

    W kontekście *stanowiska* o którym tam pewnie rozmawiali (a nie dowolnej
    pracy), to może być prawda.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2015-07-25 11:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > W kontekście *stanowiska* o którym tam pewnie rozmawiali (a nie
    > dowolnej pracy), to może być prawda.

    To niestety jest oczywiste tylko dla niewielkiego procenta osób.
    Za to gawiedz ma radoche :)

  • 10. Data: 2015-07-31 08:10:11

    Nie dostrzegasz, jak łatwo jest zrobić "skok na państwo", "wrogie przejęcie",
    konkretnie jak łatwo było wykonać "wrogie przejęcie
    Polski"?
    Na dobrą sprawę taki skok można wykonać zaczynając od grona kilkunastu
    zdeterminowanych.

    -----
    ps.com...