eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-) › "Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-)
    Date: Thu, 08 Jul 2010 17:25:36 +0200
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-)

    Sprawdzone !

    Problem: jaki mieć najlepiej rodzaj konta i karty do wypłat z tego
    konta ?

    Pojawił się w moim przypadku, gdy w VW zrobił ten znany szwindelek
    z PlusKontem, które dzięki zaporowym opłatom za przelewy
    wewnętrzne właściwie przestało być użyteczne: mialem tam "od
    zawsze" debetówkę, a że nie odczuwam potrzeby wypłacania po 5
    złotych, z mojego punktu widzenia wypłaty nią były darmowe. Ale
    zawsze odczuwałem pewien dyskomfort trzymając tam cztery stówy na
    najbliższą wypłatę (reszta środków operacyjnych leżała sobie na
    średnio źle oprocentowanym PlusKoncie).

    Ale przyszedł maj i trzeba było coś wymyślić. Przeglądnąłem karty
    w portfelu i uznałem, że zupełnie nie odczuwam potrzeby płacenia
    za zakupy bezgotówkowe KISem, a ponieważ wypłaty gotówki tymże są
    darmowe więc zacząłem wypłacać gotówkę. Oczywiście - pomny
    onegdajszej dyskusji na grupie - przestałem płacić nią w sklepach.

    I co się okazało: w 9 przypadkach na 10 wykonanie przelewu
    pokrywającego wybraną z bankomatu kwotę nie jest konieczne nawet
    na następny dzień po wypłacie - wystarcza na trzeci dzień bo takie
    mają przeważnie opóźnienie księgowania :-)

    Cóż za wygodna "uniwersalna debetówka" do wszystkich kont
    bankowych jakie mam !

    Polecam :-)

    witrak()