  • 1. Data: 2004-06-16 22:30:16
    Temat: Notowania SMS na GSM za darmo!
    Od: CHB-POL <b...@l...pl>

    Witam.

    Nie wiem czy dobrze trafiłem na grupę?
    Mam możliwość wysyłania notowań np WIG 20 na numery GSM.
    Jak myślicie czy pomysł może się cieszyć powodzeniem, czy bedzię takie
    zapotrzebowanie?
    Prawdopodobnie będzie to usługa "darmowa" do notowań dołączona bedzię
    reklama.
    A może ktoś zna taki serwis gdzie taka usługa działa za darmo?

    Z poważaniem
    Bartłomiej Chlasta

    Ps.Kontak jest podany w stopce.

    ________________
    || Przedstawicielstwo OFE POLSAT http://www.pte.prv.pl ||
    || [GSM: +48 602121316], [GG: 612329], [email: biznes(at)life.pl] ||
    ________________

  • 2. Data: 2004-06-17 07:10:14
    Temat: Re: Notowania SMS na GSM za darmo!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    CHB-POL <b...@l...pl> wrote:
    > Nie wiem czy dobrze trafiłem na grupę?

    pl.biznes.wgpw

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-17 20:22:45
    Od: "fx-brokers.pl" <b...@f...pl>

    PSG cos takiego kiedys zrobil i super dzialalo,
    non stop z tego korzystalem,
    dzieki Przemku :))))
    poydr
    robew