  • 1. Data: 2004-02-19 10:05:20
    Temat: Co sie wlasciwie dzieje z Euro?!
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    Czy ktos mi potrafi wytlumaczyc o co tutaj chodzi, bo ja przyzaje sie
    uczciwie ze sie pogubilem. Jak to mozliwe aby waluta nagle zyskala tak
    na wartosci - co to za cuda sie dzeje - gdzie jest koniec wzrostu
    wartosci. Dlaczego Rzad Polski nic z tym faktem nie robi - przeciez mamy
    dlug publiczny wlasnie w Euro wiec logicznie rzecz biorac powinno mu
    zalezec na jak najnizszym kursie tej waluty.
    Krotko mowiac: co jest grane!?

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 2. Data: 2004-02-19 10:22:41
    Temat: Re: Co sie wlasciwie dzieje z Euro?!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:
    > Krotko mowiac: co jest grane!?

    Rzed nic nie moze :)
    Zobacz jak wzroslo euro do dolara.
    A juz po 4,9 jest ;) Czyli 5 moze pasc...
    No coz musimy czekac az Soros czy jakas inna wielka ryba znudzi sie ;)

  • 3. Data: 2004-02-19 10:32:11
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/19/2004 11:05 AM, Poke wrote:
> [...]
    > dlug publiczny wlasnie w Euro wiec logicznie rzecz biorac powinno mu
    > zalezec na jak najnizszym kursie tej waluty.

    Rząd się tym nie interesuje, bo to nie on tylko Ty będziesz spłacał.
    A jak mu sie przypomni, to wprowadzi, jak to w nowej ustawie kaucje
    gwarancyjne, powielaczowe instrukcje dla celników etc. i sobie wyrówna,
    co mu brakuje.

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2004-02-19 10:35:18
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poke" <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uczciwie ze sie pogubilem. Jak to mozliwe aby waluta nagle zyskala tak
    > na wartosci - co to za cuda sie dzeje - gdzie jest koniec wzrostu

    Tego nie wie nikt, ale zapewne koniec nadejdzie. Moze za pół roku moze ....
    A wynika z czystego popytu i podaży. Jest popyt na Euro, a nie ma na dolara,
    a czemu nie ma na dolara mozna się domyslac: wojna, deficyt, niskie stopy w
    USA ...

    > Dlaczego Rzad Polski nic z tym faktem nie robi - przeciez mamy
    > dlug publiczny wlasnie w Euro wiec logicznie rzecz biorac powinno mu
    > zalezec na jak najnizszym kursie tej waluty.
    > Krotko mowiac: co jest grane!?

    Rząd polski jest za cieńki w uszach by coś ruszyć z kursem Euro. Myślę, ze
    żaden rząd nic na to nie poradzi, czy to polski czy też innego "mocarstwa".

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2004-02-19 10:43:00
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    napisał w wiadomości news:c122pj$3kk$1@news.onet.pl...
    > A juz po 4,9 jest ;) Czyli 5 moze pasc...

    jak Lepper zostanie premierem to kurs euro będzie codziennie losowany o
    20-tej w telewizji :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-02-19 10:49:57
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 19 Feb 2004 11:43:00 +0100, gasper wrote in nessage
    <c123sj$3lb$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    >jak Lepper zostanie premierem to kurs euro będzie codziennie losowany o
    >20-tej w telewizji :-)

    Niezły tekst :) Oby się nie sprawdził!

  • 7. Data: 2004-02-19 10:58:24
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    > Rząd polski jest za cieńki w uszach by coś ruszyć z kursem Euro. Myślę, ze
    > żaden rząd nic na to nie poradzi, czy to polski czy też innego
    "mocarstwa".

    Nie do końca prawda... gdyby rzd polski wziął sie jak należy za porządki w
    polskiej gospodarce to umocniłby złotówkę, a to zniwelowałoby różnicę
    euro/pln (bo domyślam się że o tę różnicę chodzi a nie o relację euro/usd).

    Aco do innych rządów - no myślę że taki niemiecki, do spółki żabojadami,
    mógłby spooooro namieszać w kwestii euro - gdyby chciał

  • 8. Data: 2004-02-19 11:03:20
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > dlug publiczny wlasnie w Euro wiec logicznie rzecz biorac powinno mu
    > zalezec na jak najnizszym kursie tej waluty.

    Jak kto kiedys ktos z rzadu napisal:
    "Psy szczekaja a karawana jedzie dalej"
    zapomnial dodac, ze nikt ta
    karawana nie kieruje i widzac fata-morgane (wejscie do UE)
    karawana pcha sie na srodek pustyni a niektorzy
    wolaja ze skoro oaza juz blisko to wypijmy resztki wody
    (rezerwa dewizowa Polski)

    PiotR

  • 9. Data: 2004-02-19 11:11:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > karawana pcha sie na srodek pustyni a niektorzy
    > wolaja ze skoro oaza juz blisko to wypijmy resztki wody

    A kto tych ludzi wybiera? Kto sie przeciwstawia wszelkim cieciom?

  • 10. Data: 2004-02-19 11:26:44
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    napisał w wiadomości news:c125lp$7kg$1@news.onet.pl...

    > A kto tych ludzi wybiera? Kto sie przeciwstawia wszelkim cieciom?

    A myslisz ze kogo wybiora za 1,5 roku?
    Zaswieci sie ludziom tematami glosnymi medialnie:
    aborcja
    refundacja antykoncepcji
    edukacja seksualna
    leki za zlotowke
    usuniecie krzyzy ze szkol
    zerwanie konkordatu itp
    Wskaze sie palcem na Balcerowicza jako na osobe winna
    obecnemu stanu, ludzie to lykna i znowu wybiora tych samych.

    PiotR