  • 1. Data: 2009-01-10 20:32:46
    Temat: Nordea, a wspólnota mieszkaniowa.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy któryś z uzytkowników rachunku wspólnoty mieszkaniowej w Nordea mógłby się
    podzielić gorącymi doświadczeniami?
    Oferta ze strony w sieci wygląda interesująco.
    THX

  • 2. Data: 2009-01-10 21:51:43
    Temat: Re: Nordea, a wspólnota mieszkaniowa.
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Czy któryś z uzytkowników rachunku wspólnoty mieszkaniowej w Nordea mógłby
    > się podzielić gorącymi doświadczeniami?
    > Oferta ze strony w sieci wygląda interesująco.
    > THX

    Ja używam. Wszystko działa OK. Trzy karty debetowe za darmo w standardzie.

    marekz

  • 3. Data: 2009-01-11 10:34:22
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No to ześ dotknął najwazniejszego ;-))

    Jak jest z zatwierdzaniem zdalnie przelewu przez dwie osoby spośród zarządu
    wspólnoty?
    THX

    -----

  • 4. Data: 2009-01-11 11:44:29
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > No to ześ dotknął najwazniejszego ;-))
    >
    > Jak jest z zatwierdzaniem zdalnie przelewu przez dwie osoby spośród
    > zarządu wspólnoty?
    > THX

    Można podefiniować dowolne schematy autoryzacji, zależnie od kwoty i osób.
    Np. niektórzy mogą samodzielnie, niektórzy tylko na dwie ręce z kimś innym,
    możliwości ustawień sa bardzo bogate i wszystko jest zrobbione w sposób dość
    przemyślany.

    mz

  • 5. Data: 2009-01-19 14:24:42
    Temat: Kredyt Bank, a wspólnota mieszkaniowa.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nordea obok kilku zalet ma jednak dośc istotną wadę: niektóre oddziały są w ogóle bez
    obsługi kasowej lub z kasami do przykładowo godz. 16.

    Uniemożliwia to praktycznie wpłaty mieszkańców osobiście w oddziałach, a wiele osób
    tak jednak robi i będzie chciało robić, nie każdy przeciez posługuje się internetem.

    Obiło mi się o uszy, ze dobrą ofertą dla wspólnoty mieszkaniowej może byc rachunek w
    Kredytbanku - czy ktoś przećwiczył na własnej skórze?
    THX