  • 11. Data: 2017-07-23 16:16:23
    Temat: Re: Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5973c22d$0$15188$6...@n...neostrada.pl

    >> Nie z żarciem -- podają tylko kawę.

    > Nic na to nie poradzę.

    Trzeba protestować!!! Domagać się żarcia!!!
    Powołać się na konstytucję i prawa człowieka!
    [dobrze, że poza brakiem żarcie w Nest jest OK]

    Poraża mnie szybkość ;) komputera -- zamrożonego diabli wiedzą na czym...
    I poraża mnie RegEdit -- po tylu latach nie ma 'zmień wszystkie wystąpienia'?...
    A może jest, lecz nie wiem, gdzie... 44 razy pojawił się (ten sam lub podobny)
    wpis w efekcie instalacji jednej aplikacji -- i tyle razy trzeba ręcznie poprawić?!
    Ręczna robota?! [chyba to masturbacja![

    579 515 373 chyba stracił swój nieskrępowany dostęp do netu -- chlip, chlip...
    Pozostają dzikie dostępy... Prace na wysokościach dobiegają końca -- być może
    niebawem powrócę do netu ,,stacjonarnego''... Gdybym wziął 20 GB od TM -- nie
    miałbym przestojów? ;) Niekoniecznie mi na tym zależy -- już raczej na tych
    6 plnach od Agory...

    W TV (na donglu USB) luksusowe domy... W necie rozprawy o DVB-T2... [czy czeka
    mnie kolejny wydatek? -- kolejny tuner DVB na donglu USB? tym razem DVB-T2?...
    co jeszcze niesie zły los?!]

  • 12. Data: 2017-07-23 20:33:56
    Od: z <...@...pl>

    > Trzeba protestować!!! Domagać się żarcia!!!
    > Powołać się na konstytucję i prawa człowieka!
    > [dobrze, że poza brakiem żarcie w Nest jest OK]

    Mylisz pojęcia :-)

    Domagać to się trzeba tego darmowego konta co obiecali a co rozdawać
    zaprzestali.
    To jest prawdziwy powód do protestowania dla prawdziwych obywateli
    zwisienkowanych :-)

  • 13. Data: 2017-07-24 11:27:28
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu sobota, 22 lipca 2017 14:23:29 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    złotych, więc nic nie stracisz poza statusem nowego klienta. Warunki promocji są
    jednak bardzo proste tym razem.

    > takie rzeczy to tylko w Erze.
    > Pewnie jesteś tylko niedoinformowany. :-)
    >
    > Nie ma nawet warunku wpłaty wypłaty? :-)

    Żeby konto było za 0 zł - nie ma warunku jakiejkolwiek wpłaty/wypłaty. Żeby dostać 75
    zł premii należy wykonać przelew z konta na 150 zł (wiadomo, wcześniej te 150 zł
    jakoś musi się tam znaleźć). O przelewie pisałem jednak na początku.

  • 14. Data: 2017-07-24 11:35:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 11:27, jakdorobic.com pisze:
> [...]
    jakoś musi się tam znaleźć). O przelewie pisałem jednak na początku.

    Teraz napisz czy pula się już wyczerpała czy jeszcze się można załapać

  • 15. Data: 2017-07-24 17:17:13
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 11:35:44 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    > >

    > Teraz napisz czy pula się już wyczerpała czy jeszcze się można załapać

    Można zakładać :) Pula się nie wyczerpała.

  • 16. Data: 2017-07-24 21:46:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 17:17, jakdorobic.com pisze:
    > Można zakładać :) Pula się nie wyczerpała.

    Znaczy w 40 milionowym kraju nie znalazło się 420 osób chcących założyć
    sobie to wspaniałe konto i przygarnąć 75 zł? Co jest z Polakami nie tak?
    Łaj :-)

    No dobra już nie będę się znęcał :-)

  • 17. Data: 2017-07-24 21:50:34
    Od: z <...@...pl>

    jeszcze tylko... :-)

    Albo konto nie jest atrakcyjne
    Albo jest ale klienci doświadczeni doświadczeniem ;-) kiedy to w
    instytucjach zaufania publicznego traktuje się ich jak debili nie chcą
    się babrać w tym g...
    Zwłaszcza że kolor taki jakiś :-)

    Teraz już na prawdę kończę :-)

  • 18. Data: 2017-07-24 22:31:36
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    ziuuuul w

    > Znaczy w 40 milionowym kraju nie znalazło się 420 osób chcących założyć
    > sobie to wspaniałe konto i przygarnąć 75 zł? Co jest z Polakami nie tak?
    > Łaj :-)

    > No dobra już nie będę się znęcał :-)

    Dajesz szybkie statystyki ileż to w 40 milionowym kraju obywateli jest..,
    czyta psb...

    Na końcu podsumowania możesz się podpisać jak biały człowiek, ale możesz
    pozostać ziuulem

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2017-07-24 23:31:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 22:31, TomN pisze:
    > Na końcu podsumowania możesz się podpisać jak biały człowiek, ale możesz
    > pozostać ziuulem

    Chciałeś coś przekazać czy tylko grzejesz klawiaturę między rozgrywkami :-)

  • 20. Data: 2017-07-24 23:51:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-24 o 11:35, z pisze:

    > Teraz napisz czy pula się już wyczerpała czy jeszcze się można załapać
    Tym się zainteresuj. Tylko spiesz się. Promocja do końca lipca.
    https://www.mbank.pl/indywidualny/

    --
    animka