  • 11. Data: 2003-12-17 17:29:02
    Temat: Re: Najwyżej położony bankomat na Ziemi
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Bartol Partol wrote:
> [...]
    > 40 wyplat na godzine (90 sekund na operacje). Mozemy przyjac, ze przez
    > 10 godzin (dokonujac kumulacji pustawych godzin nocnych). To daje 400
    > operacji na dobe. Zakladam, ze zdecydowana wiekszosc (90%) to wyplaty
    > i srednia to 150 zl. W ciagu doby bankomat wydaje 540 tys. zl. Koszt
    > zaladowania bankomatu moze byc wyzszy niz trzymanie w nim 1,08 mln zl
    > przez 2 doby (zreszta pieniadze szybko sie rozchodza, wiec mozna
    > przyjac, ze koszt trzymania gotowki w bankomacie nalezy policzyc dla
    > 540 tys.), wiec moze sie nie oplacac ladowanie go codziennie, a

    Dla banku trzymania kasy w bankomacie to strata.
    Im mniej tam jest tym lepiej.
    srednio z bankomatu (duzego polskiego banku) schodzi okolo 60-100 tys.
    dziennie.

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 12. Data: 2003-12-17 19:24:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik WIT napisał:

    > Dla banku trzymania kasy w bankomacie to strata.
    > Im mniej tam jest tym lepiej.

    To jasne, ale wysylanie kolesi z giwerami tez kosztuje.

    > srednio z bankomatu (duzego polskiego banku) schodzi okolo 60-100 tys.
    > dziennie.

    A ta srednia to dla pekao chyba. Niedaleko mam oddzial w ktorym sa 4
    bankomaty. Nigdy nie widzialem wiecej niz 2 osob przy nich, a to i tak
    rzadko. :-P

    No ale pewnie trafiaja sie takie, gdzie schodzi dziennie 300-400 tys.

    Bartol

  • 13. Data: 2003-12-17 19:26:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik WIT napisał:

    > W NCR (tych które znam) 1000 szt do kasety.
    > czyli:
    > 1 kaseta 200 = 200 000
    > 1 kaseta 100 = 100 000
    > 1 kaseta 50 = 50 000
    > suma 350 000

    No, czyli niewiele sie pomylilem. Raptem o 100%. Czy w NCRach nie ma 4
    kaset?

    > sa tez mozliwe ladowania 2 kaset takimi samymi nominalami, wtedy kwota
    > rosnie do okolo 500 000 na bankomat.

    Ano.

    Bartol

  • 14. Data: 2003-12-17 21:06:30
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Bartol Partol wrote:
    > To jasne, ale wysylanie kolesi z giwerami tez kosztuje.

    Dlatego 50% bankomatów Pekao S.A jest zawsze "chwilowo nieczynnych" :-)

    > No ale pewnie trafiaja sie takie, gdzie schodzi dziennie 300-400 tys.

    Np. Euronety w centrach handlowych....
    Ale one są zasilane na innych zasadach.

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 15. Data: 2003-12-17 21:07:32
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Bartol Partol wrote:
    > No, czyli niewiele sie pomylilem. Raptem o 100%.

    :-)))

    > Czy w NCRach nie ma 4 kaset?

    Są. Ale nie zawsze uzywane.

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 16. Data: 2003-12-18 13:04:10
    Od: Kuba <k...@t...jest.tylko.po.to.ze.cos.tu.musi.byc>

    WIT wrote:

    > Np. Euronety w centrach handlowych....
    > Ale one są zasilane na innych zasadach.

    A można wiedzieć jakich? Chyba nie drukują
    gotóweczki on-line :)

  • 17. Data: 2003-12-19 01:15:55
    Od: "666" <j...@o...pl>

    A w kasach marketów nie mielą banknotów...
    JaC

  • 18. Data: 2004-01-27 23:24:32
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Wyobrazasz sobie magikow ze strzelbami i kasetami z kasa jadacych
    > wagonikiem? ;-)

    A co.. śmigłowców juz nie mają...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 19. Data: 2004-01-28 20:22:02
    Od: Zdzisio <...@...c>

    Użytkownik Chmielu napisał:

    > A co.. śmigłowców juz nie mają...

    A co.. zaplacisz 100 zl prowizji od wyplaty?

    Bartol

  • 20. Data: 2004-01-29 08:08:00
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Zdzisio" <...@...c> napisał w wiadomości

    > A co.. zaplacisz 100 zl prowizji od wyplaty?

    Wagonik na osobę dorosłą kosztuje 29,-PLN-ów (miesiąc temu byłem)
    Przynajmniej 3 strażników + 2 pracowników banku...
    No tak... Nie ma złotego środka...
    Ale to już dywagacje nad wyższością Świąt Bożego Narodzenia nad
    Wielkanocnymi...
    Więc proponuję EOT...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]