  • 1. Data: 2007-05-05 13:11:00
    Temat: MutiBank - powiadomienia SMS
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Witam!

    Czy ktos z grupowiczow wie moze, czy i kiedy MultiBank zamierza wprowadzic
    podobne powiadomienia SMS/e-mail jak to zrobil mBank?

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 2. Data: 2007-05-05 13:25:57
    Temat: Re: MutiBank - powiadomienia SMS
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.05.2007 Piterson <Piotrek> napisał/a:
    > Witam!
    >
    > Czy ktos z grupowiczow wie moze, czy i kiedy MultiBank zamierza wprowadzic
    > podobne powiadomienia SMS/e-mail jak to zrobil mBank?

    A od kiedy mBank ma takie powiadomienia SMSowe?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-05-05 13:49:45
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    .

    > A od kiedy mBank ma takie powiadomienia SMSowe?

    Jakos od miesiaca...

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 4. Data: 2007-05-05 14:21:55
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.05.2007 Piterson <Piotrek> napisał/a:
    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Jakos od miesiaca...

    URL jakiś? Bo nie umiem znaleźć. Oczywiście nie chodzi wam o *hasła*
    SMSowe, prawda?

  • 5. Data: 2007-05-05 14:28:21
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 5 Maj, 15:11, "Piterson" <Piotrek> wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktos z grupowiczow wie moze, czy i kiedy MultiBank zamierza wprowadzic
    > podobne powiadomienia SMS/e-mail jak to zrobil mBank?

    Zazwyczaj Multibank wprowadza nowości już wdrożone przez mBank z
    opóźnieniem. Przykład haseł sms-owych.
    Myślę, że spokojnie wprowadzą i taką usługę do Multi, bo to płatna
    usługa i daje możliwość wyciągnięcia od klienta dodatkowych pieniędzy
    za usługi. Kiedy to nastąpi, tego nie wiem. Nie pracuję w BRE, ani
    innej spółce powiązanej kapitałowo czy biznesowo :)

  • 6. Data: 2007-05-05 14:39:57
    Od: "Gall Anonim" <g...@n...pl>

    > URL jakiś? Bo nie umiem znaleźć. Oczywiście nie chodzi wam o *hasła*
    > SMSowe, prawda?

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/bezpieczenstwo/po
    wiadomienia.html

    Gall Anonim

  • 7. Data: 2007-05-05 17:44:23
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > za usługi. Kiedy to nastąpi, tego nie wiem. Nie pracuję w BRE, ani
    > innej spółce powiązanej kapitałowo czy biznesowo :)

    Obecnie posiadam swoje glowne konto w ING, ale zastanawiam sie nad
    przeniesiem go wlasnie do MultiBanku, gdyz ING ostatnio mi ciagle podpada i
    10 lat u nich to chyba juz za dlugo... Przyzwyczailem sie do tych
    powiadomien SMS, stad fajnie by bylo, jakby Multi tez takie mial, a
    widzialem, ze w mBanku dziala to bardzo sprawnie...

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson