  • 1. Data: 2008-10-21 16:40:52
    Temat: Multifund.pl
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Ktoś korzystał? Wrażenia? Jak to działa w praktyce i czy w ogóle działa?

    pzdr

  • 2. Data: 2008-10-23 14:35:42
    Temat: Re: Multifund.pl
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Czy naprawdę nikt nie ma żadnych doświadczeń?

  • 3. Data: 2008-10-23 16:30:15
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Kosiński wrote:
    > Czy naprawdę nikt nie ma żadnych doświadczeń?

    Ja mam takie że próbowałem zapytać o coś mailem przed założeniem konta
    premium.
    Nie dostałem odpowiedzi. Powrórzyłem mail. Oni powtórzyli brak odpowiedzi.
    Mnie to zniechęca. Tym bardziej, że nie mają niczego czego nie mogę mieć
    gdzie indziej.
    Dlaczego myślisz o Multifund a nie o np. SFI w mBanku?

  • 4. Data: 2008-10-23 16:40:06
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 23-10-2008 o 18:30:15 Bogdan B. <b...@w...pl> napisał(a):

    > Dlaczego my?lisz o Multifund a nie o np. SFI w mBanku?

    Bo nieszczególnie się palę do zakładania konta w mBanku.

  • 5. Data: 2008-10-23 17:19:12
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Kosiński wrote:

    > Bo nieszczególnie się palę do zakładania konta w mBanku.

    Nie jest to bardzo bolesne, choć może się przeciągać w czasie :-)
    A SFI działa naprawdę dobrze. I to pewnie jest powód dlaczego ten wątek
    matak mało postów.

  • 6. Data: 2008-10-24 19:06:46
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości

    > Bo nieszczególnie się palę do zakładania konta w mBanku.

    W Multibanku mozesz zalozyc darmowe konto MultiJa jezeli
    nie wezmiesz do niego karty. W CO sa te same fundusze
    co w SFI mB i tak samo nie ma prowizji. Ale w koncu
    to tez BRE.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2008-10-24 19:14:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> writes:

    > Bo nieszczególnie się palę do zakładania konta w mBanku.
    Z powodu?
    KJ
    PS. Nie namawiam. Po prostu jestem Ciekaw.

  • 8. Data: 2008-10-25 15:18:07
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 24-10-2008 o 21:14:57 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z powodu?

    Powiedzmy, że uważam, że konto ma się po to by go używać. W związku z tym
    nie interesuje mnie posiadanie iluś tam kont (choćby bezpłatnych) po to by
    w jednym banku skorzystać z ułamek procenta lepszej lokaty, w innym 3 zł
    tańszej karty kredytowej z pół dnia dłuższym okresem bezodsetkowym, a
    jeszcze w innym po to by bez prowizji kupować FI. Więc założenie nowego
    konta wiązałoby sie dla mnie z załatwieniem iluś tam formalności, które
    sprawiłyby, że właśnie ono stałoby się dla mnie centrum operacji
    finansowych. Multifund poszerzyłby zaś moje możliwości w zakresie TFI bez
    zmiany konta bankowego jako takiego.

  • 9. Data: 2008-10-29 17:46:53
    Od: b...@g...com

    On 25 Paź, 16:18, Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> wrote:

> [...]
    > sprawiłyby, że właśnie ono stałoby się dla mnie centrum operacji
    > finansowych.Multifundposzerzyłby zaś moje możliwości w zakresie TFI bez

    A ja mam konto już od dawna, chyba byłem jednym z tych inwestorów
    którzy nie boją się spadków... :D

    Pisałeś do Multfund.pl i nie odpisali? W moim przypadku od zapisu na
    konto premium czekałem na kuriera... jeden dzien :) wiec sie chłopcy
    postarali... może poprostu pomyliłeś ich adresy mailowe :) ja
    komunikuję się z nimi bezpośrednio przez ich system i nie mam z tym
    problemów, odpowiadaja w ciągu godziny, czasami dwóch... A do wyboru
    skłoniła mnie równiez niechęć do mBanku bo co to za oferta funduszy
    skoro musze u nich konto zakładać... jestem szczęśliwym posiadaczem
    kont w nordea i bzwbk i multifund to jedyne rozwiązanie :)

  • 10. Data: 2008-10-30 11:11:30
    Od: t...@g...com

    On 29 Paź, 18:46, b...@g...com wrote:

    > Pisaůeú do Multfund.pl i nie odpisali? W moim przypadku od zapisu na
    > konto premium czekaůem na kuriera... jeden dzien :) wiec sie chůopcy
    > postarali... moýe poprostu pomyliůeú ich adresy mailowe :) ja
    > komunikujć sić z nimi bezpoúrednio przez ich system i nie mam z tym
    > problemów, odpowiadaja w ciŕgu godziny, czasami dwóch... A do wyboru
    > skůoniůa mnie równiez niechćă do mBanku bo co to za oferta funduszy
    > skoro musze u nich konto zakůadaă... jestem szczćúliwym posiadaczem
    > kont w nordea i bzwbk imultifundto jedyne rozwiŕzanie :)

    No nie wiem, także założyłem konto w Multifund.pl, najpierw z
    ciekawości - obserwowałem. Później razem z małżonką przy wyborze
    platformy odrzuciliśmy Multibank i założyliśmy właśnie w Multifund.
    Sprawnie to działa, kurier szybko przyjechał, konto było aktywne już
    następnego dnia po wizycie kuriera. Widać że nie działają za długo,
    nie wiem ilu mają klientów bo się nie reklamują. Można zadzwonić,
    odpisują na mejle. Mi odpisali kiedy pytałem się o produkty
    inwestycyjne oraz procedurę. Po zalogowaniu w koncie premium nawet
    znalazłem zakładkę do komunikacji z BOK. Mają dużo cierpliwości bo
    wymęczyłem ich konkretnie. A nie chcę wiązać moich planów
    oszczędnościowych z rachunkiem w banku - po co bank ma widzieć co
    robię z pieniędzmi :) Jak to się mówi w środowisku aukcyjnym "godny
    polecenia" - nie zawiodłem się.