  • 1. Data: 2008-10-21 16:25:05
    Temat: Gdzie sie podzialy wyciagi z citibanku?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Zawsze mialem wyciagi z karty kredytowej wystawiane 17 dnia miesiaca,
    chyba ze 17 byl w sobote, wtedy 18 (w niedziele, a co). O wyciagu
    przychodzilo zawiadomienie mailem.

    W tym miesiacu nie przyszlo.

    Loguje sie, patrze, ostatni wyciag z 17 wrzesnia.

    I tylko na stronie "szczegoly operacji" jest rubryka "saldo zadluzenia
    na ostatnim wyciagu z dnia 19.10". Tak, wlasnie 19 a nie 17. Ale ten
    wyciag nie istnieje ani z taka data, ani z taka...

    Czekac, olac, dzwonic?

    MJ

  • 2. Data: 2008-10-21 16:35:05
    Temat: Re: Gdzie sie podzialy wyciagi z citibanku?
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    mój ostatni wyciąg z kk tez pojawił się ponad tydzień poźniej w cbol

  • 3. Data: 2008-10-21 19:03:36
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 21 Oct 2008 18:25:05 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > na ostatnim wyciagu z dnia 19.10". Tak, wlasnie 19 a nie 17. Ale ten
    > wyciag nie istnieje ani z taka data, ani z taka...

    Dzwonić.
    Citak miał awarię wyciągów, ponoć głównie dla złotych i BP, ale moją
    srebrną też to spotkało. Wyciągi się generują, ale nie podpinają na
    koncie użytkownika.
    Przedzwoniłem i ręcznie dołożyli.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd