  • 1. Data: 2008-10-21 15:40:47
    Temat: Multi podniósł oprocentowanie KO
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    dzisiaj powiadomił, że od jutra. I tak dobrze, że jutro nie powiadomił, że
    od wczoraj. Dlaczego banki tak bardzo pogardzają klientami? Jak temu
    przeciwdziałać? Przecież nikt tam nie zadzwoni powiedzieć, co o tym myśli,
    więc jeden 'menedżer' z drugim upewnią się w twierdzeniu, że to doskonały
    sposób na przeprowadzanie zmian.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2008-10-21 15:54:34
    Temat: Re: Multi podniósł oprocentowanie KO
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik pisze:
> [...]
    > więc jeden 'menedżer' z drugim upewnią się w twierdzeniu, że to doskonały

    Mnie nikt nie powiadomil. To ile teraz bedzie ?

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-10-21 16:54:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik pisze:
> [...]
    > więc jeden 'menedżer' z drugim upewnią się w twierdzeniu, że to doskonały

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=385
    96

    Kredyty takze w gore.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-10-21 17:47:33
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 21 Oct 2008 17:54:34 +0200, Mithos <f...@a...pl> wklepał(-a):

    >Mnie nikt nie powiadomil. To ile teraz bedzie ?

    A zobacz w komunikaty w systemie transakcyjnym.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 5. Data: 2008-10-21 19:37:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sławomir Szyszło pisze:
    > A zobacz w komunikaty w systemie transakcyjnym.

    Nie ma nic.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-10-21 20:20:13
    Od: sorden <s...@w...pl>

    RobertS wrote:

    > u mnie również NIC, więc gdzie to info?

    tylko dla wybrancow ? ;D

    --
    in

  • 7. Data: 2008-10-21 20:21:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie ma nic.

    u mnie również NIC, więc gdzie to info?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-10-21 20:25:02
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 21 Oct 2008 15:40:47 +0000 (UTC), Samotnik wrote:

    > dzisiaj powiadomił, że od jutra.

    KO = kredyt odnawialny czy KO = konto oszczędnościowe?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2008-10-21 20:32:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.10.2008 Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał/a:

    > KO = kredyt odnawialny czy KO = konto oszczędnościowe?

    Kredyt. Info jest w systemie transakcyjnym :)
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 10. Data: 2008-10-21 21:35:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Kredyt. Info jest w systemie transakcyjnym :)
    a może jak ktoś nie ma kredytu w KO to nie dostaje info?

    --
    pozdrawiam
    RobertS