  • 11. Data: 2002-04-23 06:18:37
    Temat: Re: Re[2]: Multibank - Brawo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dla mnie to wlasnie nie jest ok. Uwazam ze po wyborze rachunku
    > powinny byc dostepne wszystkie opcje go dotyczace a nie lazenie gdzies
    > i szukanie.

    Kwestia przyzwyczajenia.
    W mBanku przeciez nie masz od razu historii - tylko musisz pokilkac troche -
    a i tak teraz jest nackane tego wszystkiego (jak oni sobie poradza z KK ????
    :) Pewnie karty dodadza zamiast Netk@rty - wlasnie nie pamietam ona byla???
    Bo mam ja normalnie w Jestem - a ona chyba do Ja tylko?

    Co do historii rachunku - tak mysle - w Fortisie tez trzeba klikac - i
    wybierac ktory rachunek jak ma sie ich kilka (np zlotowki + walutowy).

    W BZWBK podobnie ze zaznacza sie racjhunek i pozniej historia dane
    szczegolowe...

  • 12. Data: 2002-04-23 06:19:48
    Temat: a to juz wiadomo po co to bylo :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Uwaga: Przerwa w dostępie do części transakcyjnej MultiBanku!

    W nocy z poniedziałku na wtorek tj. z 22 na 23 kwietnia 2002 roku nastąpi
    przerwa w dostępie do części transakcyjnej MultiBanku spowodowana okresową
    konserwacją systemu. Niemożliwa będzie również autoryzacja kart płatniczych.
    Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

  • 13. Data: 2002-04-23 06:21:12
    Temat: Re[2]: Multibank - Brawo
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello AMRA,

    Tuesday, April 23, 2002, 8:11:04 AM, you wrote:

    A> No troche sie nalazilem zeby to znalezc. Ale teraz w sumie 3 klikniecia
    achunki->>check box-> rachunek i juz :) wiec chyba lepiej nawet niz w mBanku.
    A> Trzeba sie przyzwyczaic - chociaz... juz myslalem, ze o tym zapomnieli :)

    Hehe, tez sie nalazilem dlatego tak narzekam. I mimo ze juz wiem gdzie
    tego szukac dalej wydaje mi sie to niewygodne. Ale przyzwyczaic sie
    trzeba, chyba ze to zmienia z powrotem po nastepnej modyfikacji.
    Prosze Cie MultiBanku, wroc do poprzedniej opcji!

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 14. Data: 2002-04-23 06:21:29
    Temat: Re: Multibank - Brawo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak

    MultiPlan no to moze normalny jakis hipoteczn, a to drugie diabelstwo ktos
    to umie rozszyfrowac? :)

  • 15. Data: 2002-04-23 07:49:44
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    czy to oznacza, ze teraz mozna takze otrzymywac przelewy z zagranicy?
    (dla konta firmowego)
    czy to jest gdzies napisane?

  • 16. Data: 2002-04-23 07:57:42
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Zobaczcie sami część transakcyjną :-)

    czy jest demo? nie znalazlem
    jak wyglada ta czesc transakcyjna? tak, jak w mbanku?
    jak wyglada drukowanie potwierdzen? tak, jak w mb, czy cos poprawili?

  • 17. Data: 2002-04-23 07:59:04
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Fish" <f...@p...pl> wrote in message news:3cc4f3d7@news.home.net.pl...
    > Zobaczcie sami część transakcyjną :-)

    Ale zamiast walnac 2 siedzibu CUF w srodmiesciu mogliby je bardziej
    rozrzucic: z senatorksiej na krolewska jest rzut beretem, jak dla mnie
    marnotrawstwo pieniedzy.

  • 18. Data: 2002-04-23 08:00:55
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Fish wrote:

    > Zobaczcie sami część transakcyjną :-)

    A w multilini na samym poczatku jakis koles glosem jakby nagranym na
    dyktafon prosi o czekanie na polaczenie z operatorem.

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 19. Data: 2002-04-23 11:52:55
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    qubacz wrote:

    > A w multilini na samym poczatku jakis koles glosem jakby nagranym na
    > dyktafon prosi o czekanie na polaczenie z operatorem.

    A teraz wogole multilinia sie zwalila - laczy od razu do operatora,
    nie mam mozliwosci zalogowania sie

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 20. Data: 2002-04-23 14:04:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Konlin" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > trzeba, chyba ze to zmienia z powrotem po nastepnej modyfikacji.
    > Prosze Cie MultiBanku, wroc do poprzedniej opcji!

    Zauważcie, że w obecnym rozwiązaniu nie trzeba wchodzić w szczegóły jakiegoś
    rachunku aby wyświetlić jego historię. Zaznaczenie historii lub blokad od
    razu zmienia aktywny rachunek.

    K. Kowalski