  • 1. Data: 2003-07-28 19:12:47
    Temat: Multibank
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Ze strony www Multibanku wysłałem emaila na ich adres k...@m...pl
    i otrzymałem zwrotny email, że moją wiadomość otrzymali.
    Bardzo ładnie - prawda.?
    Ale dalej to juz horror, bo to potwierdzenie sypie mi się
    na skrzynkę juz jako 150 i nie moge tego zablokować.
    Ale ciekawiej było w piątek bo w takiej samej sytuacji otrzymałem zwrotnych
    emaili ponad 500 szt.
    Zadzwoniłem dzisiaj na numer 0 801 300 000 do konsultanta, który
    powiadomił mnie, że przekazał mój problem informatykom.
    Była godzina 17.00.
    Gratulacje dla banku i szczery podziw dla pracy systemu.

    Traktujacie to jako ostrzeżenie, bo to juz napewno SPAM!!!!

    --
    Pozdrowienia
    Michał

  • 2. Data: 2003-07-28 20:26:56
    Temat: Re: Multibank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mec.Michał wrote:
    > Traktujacie to jako ostrzeżenie, bo to juz napewno SPAM!!!!

    Jesli mnie pamiec nie myli to tak maja ktorys raz.
    Od tego czasu nie piotrafili poprawic...