  • 1. Data: 2003-07-28 18:13:54
    Temat: KK PBH-PBK niedotrzymanie terminu
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Zawsze bardzo uważnie czytam regulaminy, taryfy opłat i prowizji.
    Mam KK Silver BPH-PBK i nie spłaciłem kwoty minimalnej w terminie. Potrącono
    mi 50 PLN za to.

    Teraz musze pamiętać, aby zrezygnować z KK.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 2. Data: 2003-07-28 18:39:37
    Temat: Re: KK PBH-PBK niedotrzymanie terminu
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:CJdVa.71511$5u5.706519@news.chello.at...
    > Zawsze bardzo uważnie czytam regulaminy, taryfy opłat i prowizji.
    > Mam KK Silver BPH-PBK i nie spłaciłem kwoty minimalnej w terminie.
    Potrącono
    > mi 50 PLN za to.

    Przy wszystkich KK jest to oczywista sprawa. Nie znam takiej KK, w której
    nie spłacenie minimalnej kwoty w terminie obyłoby się bez konsekwencji.

    > Teraz musze pamiętać, aby zrezygnować z KK.

    Tylko dlatego? Czekaj, zastanów się chwilę. :)) Może po prostu warto
    pamiętać o spłacie karty...

    Pozdr.
    MM

  • 3. Data: 2003-07-28 19:39:34
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    mmmaslov wrote:

    > Przy wszystkich KK jest to oczywista sprawa. Nie znam takiej KK, w
    > której nie spłacenie minimalnej kwoty w terminie obyłoby się bez
    > konsekwencji.

    Lukas za pierwszym razem daruje.

    MichalL