  • 1. Data: 2004-11-22 12:00:55
    Temat: MultiZestaw Świąteczny - konto, kredyt odnawialny i karta kredytowa wszystko za 0zł
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - oferuje preferencyjne,
    świąteczne warunki zakupu produktów bankowych w ramach tzw. "MultiZestawów".
    Skorzystanie z oferta MultiBanku pozwala na uzyskanie pakietu: konto, karta
    kredytowa i kredyt odnawialny za darmo. Nowi klienci, którzy zakupią
    "MultiZestaw" otrzymują MultiKonto prowadzone za 0zł przez rok, kartę Visa
    Credit za 0 zł oraz kredyt odnawialny bez prowizji.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7512

    (dla obecnych klientow tez zniki :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-22 18:50:50
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > (dla obecnych klientow tez zniki :)

    Jest to gdzieś na stronie Multi? Patrzę i nie mogę znaleźć?

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-11-23 08:45:46
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Bogdan B. napisał:

    > Jest to gdzieś na stronie Multi? Patrzę i nie mogę znaleźć?

    Ni ma. Niektorzy wiedza wczesniej ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-11-23 13:17:17
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    Kto im te formularze układa? Cytacik:
    "Z telefonu komórkowego korzystam...
    Z internetu korzystam..."

    pzdr
    Mariusz

  • 5. Data: 2004-11-23 16:25:33
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Ni ma. Niektorzy wiedza wczesniej ;)

    http://promocje.multibank.pl/multizestaw/index.html
    Na głównej stronie jest reklama. Teraz już link działa :-)

    A dla najlepszych klientów nie ma żadnego zestawu. Jak już ktoś
    dawno temu zdecydował się korzystać z wszystkich trzech produktów, to
    teraz może posłuchać, jak inni korzystają z promocji :-(

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 6. Data: 2004-11-23 17:27:17
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dawno temu zdecydował się korzystać z wszystkich trzech produktów, to
    > teraz może posłuchać, jak inni korzystają z promocji :-(

    A najgorsze, że nawet zmienianie banków jest niecelowe, bo na rynku w moim
    przekonaniu nie ma specjalnie ciekawych ofert :(((

    --
    Pozdrawiam,
    Washko