    From: "Marian Rusek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [MultiBank] paranoja z kartami kredytowymi
    Date: Mon, 12 Jan 2004 08:58:26 +0000 (UTC)

    Właśnie dostałem wyciąg z rachunku *nieistniejącej* karty kredytowej
    zawierający opłatę za inną, również *nieistniejącą* kartę kredytową.

    Mówią: to niemożliwe, my mówimy: to MultiBank!

    A było to tak:

    1) Miałem kartę Visa Credit MultiBanku ważną do 30 listopada 2003
    2) Dwa miesiące przed końcem ważności zrezygnowałem z odnawiania tej karty
    3) Nie dostałem nowej karty
    4) W dniu 12 grudnia 2003 na koncie karty pojawiła się operacja: opłata za
    wznowienie karty (70 zł)
    5) 30 grudnia złożyłem reklamację w tej sprawie
    6) Do tej pory nie dostałem odpowiedzi
    7) Dostałem za to wyciąg (nr. 14, data wydruku 2 stycznia 2004) zawierający
    żądanie zapłaty tej (i tylko tej, dla podejrzliwych) kwoty do 26 stycznia
    2004

    Uprzedzając zarzuty MultiFanow, ze "sam jesteś sobie winien, bo po co
    zrezygnowaleś z odnawiania tak wspaniałej karty" odpowiem, że:

    1) zrezygnowałem z przyczyn technicznych, gdyż chciałem zmienić datę cyklu
    rozliczeniowego, a w MultiBanku to (co jest usługá standardową w innych
    bankach np. PKO BP) można zrobić jedynie przez rezygnację ze starej karty
    2) przy okazji chciałem wziąść udział w promocji i dostać nową kartę za friko

    No i mam teraz za swoje, bo podobno nową kartę mogę dostać dopiero po
    wygenerowaniu dwóch pustych (?!) wyciągów ze starej karty. Czyli nigdy, bo
    tych 70 zł nie zamierzam zapłacić, więc pustych wyciągów nie będzie :-)))

    Pozdrawiam,

    Marian