  • 1. Data: 2002-09-12 05:34:42
    Temat: Może AMRA bedzie miał ta swoja VC ?
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    http://www.parkiet.com.pl/news/art.jsp?idn=250677&dz
    =01000

    BRE Bank kończy negocjacje w sprawie przyłączenia Fortis Bank Polska -
    dowiedziała się nieoficjalnie Rzeczpospolita. Wstępne porozumienie może
    zostać zawarte jeszcze w wrześniu. Według informacji gazety, Fortis ma
    zostać mniejszościowym akcjonariuszem BRE Banku. Rzeczpospolita szacuje, na
    podstawie szacunków wartości księgowej obu banków, że Fortis uzyskałby ok.
    15-procentowy udział w akcjonariacie BRE.

    Swoja droga to ciekawe

    pzdr
    wkg

  • 2. Data: 2002-09-12 06:22:55
    Temat: Re: Może AMRA bedzie miał ta swoja VC ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Swoja droga to ciekawe

    Aha :) Ja myslalem, ze Fortis wyjdzie z Poslki, tu takie fajne rzeczy :)))

  • 3. Data: 2002-09-12 06:37:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > Aha :) Ja myslalem, ze Fortis wyjdzie z Poslki, tu takie fajne rzeczy
    :)))

    Widocznie Fortis pasuje do image'u BRE :-))) Swoja droga powstanie fajny
    bank, tylko ze bez swoich bankomatow :DD

  • 4. Data: 2002-09-12 06:47:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > :)))

    > Widocznie Fortis pasuje do image'u BRE :-))) Swoja droga powstanie fajny
    > bank, tylko ze bez swoich bankomatow :DD

    Aha, no to juz na starcie multi ma ok. 20 tys. klientow Aquarius ;DDDD

  • 5. Data: 2002-09-12 07:46:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"
    > :)))
    >
    > Widocznie Fortis pasuje do image'u BRE :-))) Swoja droga powstanie fajny
    > bank, tylko ze bez swoich bankomatow :DD

    jaki fajny bank? Fortis ma najbezpieczniejszy system dostepu internetowego
    bez zadnych tokenow i jesli mialbym sie przenies z niego do BRE to żegnam
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-09-12 16:04:51
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    No, nie wiem, ja tam jestem dla czeków, Aquarius ich nie ma, lokaty tez
    takie sobie a karty gdzie indziej lepsze :((

    pzdr
    wkg