  • 1. Data: 2004-07-21 21:07:59
    Temat: Citi - juz chyba bylo, ale jednak
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    No - co by nie mowic o Citku, ale promocje ma super. Jakos nie moge sobie
    przypomniec banku, ktory takie ladne warunki dawal:

    0 złotych za prowadzenie Konta Osobistego w Citibanku, 0 złotych za
    korzystanie z usługi CitiPhone,
    0 złotych za kartę płatniczą Maestro,
    0% prowizji rocznej za Linię Kredytową Citibank,
    0% odsetek przez 7 dni w Linii Kredytowej w każdym miesiącu.

    Warunkiem jest przelewanie pensji (1000 zl) + wniosek o linie kredytowa.
    http://www.online.citibank.pl/portal/citi_home_cente
    r.jsp?frameset=centerFrameset&frameval1=pNlfUODPromo
    WID&framevar1=workID

    Calkiem ladny pakiecik

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-21 21:14:19
    Temat: Re: Citi - juz chyba bylo, ale jednak
    Od: "JaKi" <a...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:cdmm6h$lc9$1@news.onet.pl...
    > No - co by nie mowic o Citku, ale promocje ma super. Jakos nie moge sobie
    > przypomniec banku, ktory takie ladne warunki dawal:

    > Calkiem ladny pakiecik

    Gdyby jeszcze ich poziom uslug byl wyzszy, i zamiast tony papierow potrafili
    zalatwic sprawy jak 2 latat temu, to byliby bardzo fajni.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-07-21 21:15:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi <arp49akchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswyslacusunga
    zeta.pl> wrote:
    > Gdyby jeszcze ich poziom uslug byl wyzszy, i zamiast tony papierow
    > potrafili zalatwic sprawy jak 2 latat temu, to byliby bardzo fajni.

    Mnie ostatnio zdziwilo (bo pierwszy raz widzialem ;) - wplacajac gotowke na
    konto (koledze - na nowego palma :) pani pakowala wszystko do plastikowego
    woreczka na ktorym sobie cos pozapisywala

    Co do poziomu uslug -nie zauwazylem jakiejs roznicy od sredniej rynkowej..

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-07-21 21:16:55
    Od: "FuTi" <f...@o...pl>

    Zwolnienie z opłat dotyczy pierwszych 12 miesięcy korzystania z Konta. -
    zapomniałes dodac a to jest najważniejsze.

  • 5. Data: 2004-07-21 21:22:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Zwolnienie z opłat dotyczy pierwszych 12 miesięcy korzystania z Konta. -
    > zapomniałes dodac a to jest najważniejsze.

    No tak - napisalem tylko ze promocja. Ale wlasnie o to mi chodzi - az 12
    miesiecy.
    Porownujac do ING BS, ktory daje 3 miesiace, czy Multi, ktory zwolni z
    oplaty za przyznanie kredytu - to jednak calkiem ciekawa opcja.
    Owszem BPH bodaj cos dawalo na rok - ale nie tyle :)
    Jednym slowem - Citi calkiem ladne promocje robi.

  • 6. Data: 2004-07-21 21:26:05
    Od: "JaKi" <a...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:cdmml0$ka0$1@news.onet.pl...

> [...]
    > konto (koledze - na nowego palma :) pani pakowala wszystko do plastikowego
    > woreczka na ktorym sobie cos pozapisywala

    to juzod roku prawie mają ;D

    > Co do poziomu uslug -nie zauwazylem jakiejs roznicy od sredniej rynkowej..

    Wyrownali w dol, wczesniej ich poziom byl wyzszy. Niewazne jaka jest srednia
    rynkowa ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-07-21 21:31:24
    Od: "JaKi" <a...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:cdmn27$gvl$1@news.onet.pl...

    > Porownujac do ING BS, ktory daje 3 miesiace,

    Ale nie kaze przelewac pensji ;-) wiec konto mozna testowac bez spelniania
    innych warunkow.

    --
    JaKI

  • 8. Data: 2004-07-21 22:45:43
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2004 23:07:59 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    naskrobał(a):

    > Calkiem ladny pakiecik

    pytanie praktyczne - czy da się uzyskać KK z BP do punktów tylko za
    zrezygnowanie z innej KK jak np Visa Nowa w raffim? czy też muszą dalej
    przemielić tony papierków?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 9. Data: 2004-07-22 00:22:41
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    FuTi napisal/a:
    > Zwolnienie z opłat dotyczy pierwszych 12 miesięcy korzystania z
    > Konta. -
    > zapomniałes dodac a to jest najważniejsze.

    a ile to kosztuje normalnie?
    ten maestro to bez prowizji tylko w swojskich bankomatach?

    --
    Pozdro,
    Zbiggy

  • 10. Data: 2004-07-22 00:25:52
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    zbiggy napisal/a:
    > a ile to kosztuje normalnie?

    dobra, już wiem (4,99 dla zainteresowanych)
    a teraz: czy można (bez promocji) _nie_ płacić za citi phone (3zł/mies) i
    maestro (2zł/mies.)?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy