  • 1. Data: 2010-05-05 07:27:23
    Temat: Mały kredyt na działalność - gdzie?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Ojciec prowadzi jednoosobową dz.g. przewóz ludzi - potrzebny jest kredyt.
    Jaki bank ma w miarę przyzwoite warunki dla kredytu 15-20 tys. PLN, gdzie
    jest zminimalizowana obsługa papierów potrzebnych do kredytu? (zaświadczenia
    z ZUS, US itp.)

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-05-05 07:54:37
    Temat: Re: Mały kredyt na działalność - gdzie?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Jaki bank ma w miarę przyzwoite warunki dla kredytu 15-20 tys. PLN, gdzie
    > jest zminimalizowana obsługa papierów potrzebnych do kredytu?

    wątpie żeby jakiś bank poszedłana tekie warunki jeszcze w branzy
    trasportowej mimo iż transport "ludzki" :)
    ja tak mam w BPHu ale po 10 latach posiadania konta i nieskazitelnej
    historii:)
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-05-05 09:53:37
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki bank ma w miarę przyzwoite warunki dla kredytu 15-20 tys. PLN, gdzie
    > jest zminimalizowana obsługa papierów potrzebnych do kredytu?

    A co za problem wziąć zaświadczenie z zus i us.
    Jak ojciec rozlicza się z us- ryczałt, zasady ogólne, karta podatkowa?
    Ile wykazuje docjhodu/przychodu itp
    Musi miec tzw zdolnośc kredytowa bo bez tego to tylko provident

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-05-05 09:55:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kris pisze:

    > Musi miec tzw zdolnośc kredytowa bo bez tego to tylko provident

    15 000zł tam nie dostanie...

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-05-05 09:59:31
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > 15 000zł tam nie dostanie...

    To fakt
    A ciekawe jak w FMBank
    Niby bank dla małych firm, niektórzy pisali że to "Provident dla firm".
    Ale jak tam jest w praktyce to nie wiem

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-05-05 11:06:25
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co za problem wziąć zaświadczenie z zus i us.

    trzeba czekać... a poza tym ojciec jest nastawiony anty do tych instytucji

    > Jak ojciec rozlicza się z us- ryczałt, zasady ogólne, karta podatkowa?

    zasady ogólne

    > Ile wykazuje docjhodu/przychodu itp

    nie wiem

    > Musi miec tzw zdolnośc kredytowa bo bez tego to tylko provident

    to wiem

    chodziło mi o jakiś bank, który ma jakieś przyjazne i uproszczone procedury,
    bo nie mam czasu przeczesywać warunki w każdym banku:-(

    --=olo=--

  • 7. Data: 2010-05-05 11:32:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 5 May 2010 09:27:23 +0200, --=olo=-- napisał(a):

> [...]
    > jest zminimalizowana obsługa papierów potrzebnych do kredytu? (zaświadczenia

    W Getin dają jakiś kredyt dla firm na oświadczenie
    ale musi być dobra historia w BIK

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2010-05-05 12:35:48
    Od: "m" <...@n...pq>

    > chodziło mi o jakiś bank, który ma jakieś przyjazne i uproszczone
    > procedury, bo nie mam czasu przeczesywać warunki w każdym banku:-(

    Tak, to tylko w Erze :-)
    Jedynie własny bank, w którym długo ma się konto
    Ochłapy w jakiś mBankach i podobnych

  • 9. Data: 2010-05-05 18:59:19
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Jaki bank ma w miarę przyzwoite warunki dla kredytu 15-20 tys. PLN, gdzie
    > jest zminimalizowana obsługa papierów potrzebnych do kredytu?

    tak mi się jeszcze przypomniało że koleżanka z OPENFINANCE chwaliła się
    jakimś kredytem pod hipotekę. żadnych kwitów zaśiwadczeń itp "tylko"
    hipoteka na nieruchomości
    warunki bardzo przyzwoite
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-05-05 20:02:46
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > chodziło mi o jakiś bank, który ma jakieś przyjazne i uproszczone
    > procedury, bo nie mam czasu przeczesywać warunki w każdym banku:-(

    Dobra
    Niech tata pójdzie do Skoku Stefczyka. Weźmie ze sobą: nip, regon, wpis do
    ew, 6 ostatnich wpłat podatku, 6 ostatnich wpłat zus i pit za 2009 rok.
    Jak bedzie miał zdolnośc kredytową i brak "zlych" wpisów w BIK to te 15tys
    powinien dostac w ciagu jednego dnia.

    Kris