  • Data: 2006-09-05 09:08:47
    Temat: Re: M U L T I B A N K - wpłatomat
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Snoopy" <g...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:44fc2af7$1@news.home.net.pl...

    > A wiec szanowni Panstwo, bo mam nadzieje, ze moze ktos z tego banku
    > czyta ta grupe, proponuje zmienic godziny dostepnosci wplatomatu z 24/h
    > 7 dni w tygodniu, do poniedzialek-piatek w godzinach otwarcia oddzialu,
    > poniewaz wtedy jest jakakolwiek szansa, ze ktos bedzie w stanie naprawic
    > to urzadzenie.

    W poznaniu sa dwa , w piatek okolo godziny 23 sa juz zawalone kasa i nie
    dzialaja .
    Multibank nic nie robi i nic nie zrobi bo obsluga wplatomatu zajmuje sie
    firma zewn .
    Musisz poprostu zmienic godziny wplat .

    Mi podczas wplacania kilka razy sie zaciela swinka , ostatnio poszedlem do
    kasy bo sie wqr i jakie bylo moje zdziwienie . Wplaty ponizej 10 K maja
    prowizje 0,2 % . Wplaty na konto prywatne bo to tez dosc istotne .

    Jac