  • 1. Data: 2003-10-01 20:39:23
    Temat: Re: VW Bank - chcę ale nie mogę - dlaczego?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jogi" <e...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:3dd0.00000c24.3f7c1c9d@newsgate.onet.pl...
    > chcę założyć sobie konto przez net...
    > ale ciągle wywala mi się ich strona - nie działa???
    >
    > dlaczego??
    > macie tak samo??

    Ja wydrukowałem sobie formularze z WWW i resztę formalności załatwiałem na
    poczcie.
    Poczytaj dobrze.

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2003-10-02 12:39:58
    Temat: VW Bank - chcę ale nie mogę - dlaczego?
    Od: "jogi" <e...@W...pl>

    chcę założyć sobie konto przez net...
    ale ciągle wywala mi się ich strona - nie działa???

    dlaczego??
    macie tak samo??

    czy równocześnie mogę założyć firmowe i prywatne i dalej czerpać korzyści z
    darmowego tokena???

    jogi
    zniecierpliwiony
    ochrona środowiska masz problem - pytaj!

  • 3. Data: 2003-10-02 12:53:12
    Od: "" <e...@a...pl>

    > Ja wydrukowałem sobie formularze z WWW i resztę formalności załatwiałem na
    > poczcie.

    centrum formularzu na www - też nie działa...:-(

    a jak jest na poczcie - bez problemu?
    ile czekałaś na aktywację konta?

    i jeszcze jedno: masz łączone e-direkt i firmowe. jak tak to czy załatwiałeś
    razem, a przez to masz darmowy token?

    jogi

  • 4. Data: 2003-10-02 13:10:51
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com>

    > i jeszcze jedno: masz łączone e-direkt i firmowe. jak tak to czy
    załatwiałeś
    > razem, a przez to masz darmowy token?

    Mam konto firmowe i osobiste. Mam dwa tokeny (jeden do jednego, a drugi do
    drugiego).
    Konto firmowe jest traktowane jako cos osobnego, wiec nie mozesz miec tego
    samego tokena do dwoch kont.
    Token do prwyatnego jest oczywiscie darmowy, a do firmoweg platny.