  • 1. Data: 2004-06-30 09:25:44
    Temat: Kredyt lub pożyczka pod zastaw hipoteki bez zaświadczenia o zarobkach (?)
    Od: tan <a...@a...invalid>

    Witam grupowiczów:)
    Mam pytanie. Intereuje mnie możliwość wzięcia kredytu lub pożyczki
    pod zastaw hipoteki, ale warunek jest: _bez_sprawdzania_zdolności_
    _kredytowej_. Po prostu wpis do hipoteki i ja dostaję pieniądze do
    ręki/na konto.
    Moje pytanie jest następujące: gdzie znajdę instytucję, która mi
    coś takiego zaoferuje?
    Może być to bank lub jakakolwiek inna organizacja (SKOK,
    spółdzielnia, firma,...) byle była sprawdzona i uczciwa.
    Poszukałem trochę w sieci, lecz znalazłem jedynie ogłoszenia drobne
    w różnych serwisach lokalnych. Wolę coś "poważniejszego", by mieć
    pewność, że po podpisaniu umowy i wpisie hipotecznym nie spotkam się
    z grupą dresiarzy "ładnie proszących" o podpisanie "aneksu". ;)

    Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    tan