  • 1. Data: 2003-01-15 22:04:34
    Temat: [Lukas] i znów awaria???
    Od: z...@p...onet.pl

    Robert wpisał:

    To zalezy - ja obserwuje, ze cos przestalo mi od wczoraj dzialac "szybkie
    logowanie" od razu na wybrany rachunek

    https://e-bank.lukas.com.pl/lukas/lukas2_rachunek?r=
    12341234

    natomiast dziala "zwykle" logowanie.

    To znaczy szybkie logowanie jakby tez tez dziala, ale tylko jesli niedawno
    temu bylo zwykle logowanie (choc po wygasnieciu sesji).

    Też mi nie działa, z tą różnicą, że ani na "szybkim", ani na "zwykłym".

    Zachowanie b. dziwne i nietypowe:
    Oczekiwanie nawet do godziny nie skutkuje otwarciem rku.
    Po nastawionym czasie wygaszenia monitora, ruch myszą powoduje pojawienie się
    ekranu czarnego, za wyj. pasków: górnego i dolnego.
    Wodzenie myszą po tym czarnym polu powoduje to, że kursor zmienia sie
    naprzemian ze sztrzałki na "I", a w niektórych obszarach na strzałkę z
    klepsydrą.

    Co jest?
    ++++++++++++++++++++++++++

    Ten wpis powtórzyłem jako 'nowy', bo mi normalnie nie przechodzi :O

  • 2. Data: 2003-01-15 22:28:19
    Temat: Re: [Lukas] i znów awaria???
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:58f5.00000329.3e25daf1@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Ten wpis powtórzyłem jako 'nowy', bo mi normalnie nie przechodzi :O

    Przechodzi, tylko chyba umieściłeś się niechcący we własnym kill file, bo ja
    dostałem 3 Twoje posty w oryginalnym wątku.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-16 15:32:59
    Od: z...@p...onet.pl

    > Przechodzi, tylko chyba umieściłeś się niechcący we własnym kill file...

    To raczej inny powód 'nie przechodzenia', coś ze serwerem jest nie OK. Dopiero
    teraz zauważyłem, że ostatni widoczny wpis jest z godz. 01:59 -
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=21957849
    - a w tej chwili jest już 16:17.

    Małe BTW:

    1. > ...bo ja dostałem 3 Twoje posty w oryginalnym wątku.
    Wysłałem 2. Czyżby sie któryś dodatkowo sklonował ;)

    2. > ,,,tylko chyba umieściłeś się niechcący we własnym kill file...
    Mógłbym prosić o wyjaśnienie określenia? Czy chodzi o
    polecenie "Wyczyść", "Wróć", lub coś w tym rodzaju?