  • 1. Data: 2003-05-11 21:12:38
    Temat: Lokaty - walutowe - USD
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Jaka lokata i w jakim banku jest obecnie najkorzystniejsza aby zdeponować na
    jakiś czas "zzieleniałe oszczędności" :-)))) tzn USD.
    Wiem że najbardziej opłacalnym byłaby wymiana USD na EUR, ale analizując
    aktualne kursy walut to sie troche nie kalkuluje (chyba że znowu kurs USD i
    EUR wahnie się tak jak 16.04.2003 tzn 1EUR=3,95PLN a 1USD=4,29PLN :-)) )

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-11 21:18:30
    Temat: Re: Lokaty - walutowe - USD
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Poszukaj w Bankier.pl - wyszukiwarki lokat walutowych

  • 3. Data: 2003-05-11 22:23:44
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    > EUR wahnie się tak jak 16.04.2003 tzn 1EUR=3,95PLN a 1USD=4,29PLN :-)) )
    na lokacie USD nie dostaniesz obecnie więcej niż 1% (mogę się mylić o 0,2 %
    :). Nie myślałeś o TFI? Polecam Pionier Obligacji dolarowych plus. sam
    korzystam. A sprzedaż $ w obecnej sytuacji uważam za samobójstwo :). Kiedyś
    robiłem porównanie lokat w $ z w/w. funduszem różnice, w archiwum powinieneś
    zaleźć ów wątek (nie starszy niż miesiąc)
    Pozdrawiam
    Paweł
    ps. o ile oczywiście bierzesz pod uwagę fundusze :)