  • 1. Data: 2003-05-11 20:58:53
    Temat: Karty Kredytowe w Mbank
    Od: "Tomasz Dziobiak" <t...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Państwa korzytał z Mbankowych kart kredytowych?
    Gdzie mogę znaleźć więcej na temat tych kart. bo na stronie Mbanku to puchy.
    Np. NIe wiem ile te karty kosztują rocznie? Ile dni trzeba aby dostac taką
    kartę?
    Czy macie Państwo jakieś opinie na ten temat?
    Dzięki za info

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-05-11 21:03:36
    Temat: Re: Karty Kredytowe w Mbank
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > kartę?
    > Czy macie Państwo jakieś opinie na ten temat?

    wszystko jest na ich stronie

    karta VC kosztuje 58zl etc... nie bede sie rozpisywal, bo wszystko tam jest

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 3. Data: 2003-05-11 21:10:54
    Od: d...@p...onet.pl

    moze jestem slepy ale czy mozesz podac link??
    pozdrawiam
    Tomek

> [...]
    >
    > wszystko jest na ich stronie
    >
    > karta VC kosztuje 58zl etc... nie bede sie rozpisywal, bo wszystko tam jest

    howuser&userid=349225

  • 4. Data: 2003-05-11 21:18:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > moze jestem slepy ale czy mozesz podac link??
    > pozdrawiam
    > Tomek

    W oplatach (ogolnych) poszukaj

  • 5. Data: 2003-05-11 21:32:41
    Od: "Tomasz Dziobiak" <t...@w...pl>

    I jeszcze jedno pytanie - czy ktos korzyatal z Kart tych zagranica??
    Ciekaw jestem jak sie tam sprawuja,
    Tomek
    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > moze jestem slepy ale czy mozesz podac link??
    > pozdrawiam
    > Tomek

    howuser&userid=349225

  • 6. Data: 2003-05-11 21:44:38
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Tomasz Dziobiak" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > I jeszcze jedno pytanie - czy ktos korzyatal z Kart tych zagranica??
    > Ciekaw jestem jak sie tam sprawuja,

    cennik - jest faktycznie na ich stronie - ale to jest wszystko co wiadomo o
    tych kartach, bo
    - tych kart jeszcze niet !
    - sami pracownicy nic nie wiedzza w tej sprawie, jesli uda ci sie wymyslec
    najprostsze ytanie - to dowiesz sie w mbanku - "jeszcze nic nie wiemy w tej
    sprawie'
    :----((

  • 7. Data: 2003-05-12 10:53:18
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Dziobiak wrote:
    > I jeszcze jedno pytanie - czy ktos korzyatal z Kart tych zagranica??
    > Ciekaw jestem jak sie tam sprawuja,

    mBanku ? przecież one dopiero się rodzą. Nie wiem czy ktokolwiek je ma
    (poza pracownikami do testów)
    KJ

  • 8. Data: 2003-05-12 11:31:15
    Od: s...@o...pl

    > I jeszcze jedno pytanie - czy ktos korzyatal z Kart tych zagranica??
    > Ciekaw jestem jak sie tam sprawuja,
    > Tomek

    Dopiero przyjmuja wnioski :)))))))))))