  • 1. Data: 2002-04-22 08:48:47
    Temat: Lokata negocjowalna w LUKASIE - zenada
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    kiedys juz o tym bylo i myslalem ze to poprawili - ale nie:))

    w lukasie jest cos takiego jak lokata negocjowalna dla kwot powyzej 50kpln.
    Dzwoni sie do banku podaje panience kwote termin, ona to wklepuje w komputer
    (mozna rowniez zrobic to samemu przez net) i otrzymujemy propozycje
    oprocentowania od banku - a najsmieszniejsze jest to, ze jest ona NIZSZA niz
    oprocentowanie wynikajace z tabeli oprocentowania zamieszczonej na ich
    stronie. Po prostu robia sobie jaja:)))

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2002-04-23 10:21:02
    Temat: Re: Lokata negocjowalna w LUKASIE - zenada
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > oprocentowanie wynikajace z tabeli oprocentowania zamieszczonej na ich

    To nie jaja. Zauważ, że lokata negocjowana ma stałe oprocentowanie. Pewnie
    porównujesz tą stawkę ze zmiennym oprocentowaniem dla lokat nie_negocjowanych,
    które jest rzeczywiście teraz nieco wyższe ale ZMIENNE.

    Bart

  • 3. Data: 2002-04-23 14:41:36
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    Wynikac to moze tez z tego ze negocjowane sa ustalane na podstawie obecnych
    stop rynkowych a tradycyjne sa zmieniane raz na jakis czas. Moze sie zdarzyc
    ze negocjowalna lokata <zwlaszcza jednodniowe> moge miec duza zmiennosc pod
    koniec miesiaca kiedy to banki rozliczaja rezerwe obowiazkowa.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 4. Data: 2002-04-23 18:35:23
    Od: Izopropanol <m...@k...net.pl>

    On 23 Apr 2002 12:21:02 +0200, <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >porównujesz tą stawkę ze zmiennym oprocentowaniem dla lokat nie_negocjowanych,
    >które jest rzeczywiście teraz nieco wyższe ale ZMIENNE.

    Poruszałem już ten temat na grupie - LUKAS ROBI SOBIE JAJA. I tyle.
    Ciekawi mnie tylko ile to lokat negocjowanych jest obecnie
    zakladanych.

    POZDR.