  • 1. Data: 2002-04-22 06:18:24
    Temat: Kredyt mieszkaniowy a księga wieczysta :
    Od: "Darek Stachoń" <d...@n...pl>

    Witam
    Mam pytanie dotyczące udzielania kredytu mieszkaniowego przez banki :

    Tak się składa, że kupuję mieszkanie, które jeszcze nie ma założonej księgi
    wieczystej. Pieniądze muszę wpłacić ok 3 dni po spisaniu aktu notarialnego.
    W tym czasie musi być uruchomiony kredyt !!! Banki natomiast wymagają (aby
    wypłaćić pieniądze) kserokopii wniosku o założenie księgi wieczystej (taka
    czynność wymaga składania ogromnej ilości dokumentów - niemożliwe do
    wykonania w ciągu kilku dni.)
    Czy są jakieś banki (oprócz PKO !!!) , które mogą wypłacić pieniądze przed
    złożeniem wniosku o założenie księgi wieczystej.
    Dzięki za pomoc
    Darek

  • 2. Data: 2002-04-22 06:45:44
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy a księga wieczysta :
    Od: JR <r...@p...pl>

    On Mon, 22 Apr 2002 08:18:24 +0200, "Darek Stachoń"
    <d...@n...pl> wrote:

    >Czy s? jakie? banki (oprócz PKO !!!) , które mog? wyp?aci? pieni?dze przed
    >z?o?eniem wniosku o za?o?enie ksi?gi wieczystej.

    jezeli masz akt notarialny na zakup tego mieszkania, to np. Millennium
    przynajmniej tak mowia i tak maja napisane w ofercie...

    Rysiek

  • 3. Data: 2002-04-22 07:39:21
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Darek Stachoń <d...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aa0a05$e9k$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
    > wieczystej. Pieniądze muszę wpłacić ok 3 dni po spisaniu aktu notarialnego.
    > W tym czasie musi być uruchomiony kredyt !!!
    [...]
    > Czy są jakieś banki (oprócz PKO !!!) , które mogą wypłacić pieniądze przed
    > złożeniem wniosku o założenie księgi wieczystej.

    LG - dają dwa miesiące od podpisania umowy do złożenia wniosku.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 4. Data: 2002-04-22 11:17:07
    Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl>

    BOŚ Bank Ochrony Środowiska

  • 5. Data: 2002-04-22 20:57:07
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    co to za dziwny bank? kredyt dostalem w 4 dni, czekam tylko (od developera
    mam prawie od reki) poprawki do umowy, ze spoldzielni jutro. Akt
    notarialny - nie bedzie teraz tylko umowa z developerem - akt dopiero jak
    spoldzielnia zrobi wyodrebnienie wlasnosci.

    Bank nie robi z tym zadnych trudnosci.

    A platnosc 3 dni po podpisaniu to tez masz jakas dziwna inwestycje. Ja mam 7
    dni i to jest standard.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 6. Data: 2002-04-22 23:42:06
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Tak się składa, że kupuję mieszkanie, które jeszcze nie ma założonej
    > księgi wieczystej.

    No, to zdecydowanie przypomina wszelkie kupowanie 'mieszkań w budowie'.

    > Pieniądze muszę wpłacić ok 3 dni po spisaniu aktu notarialnego.

    Czyli kredyt należałoby załatwić jeszcze przed aktem.

> [...]
    > dni.) Czy są jakieś banki (oprócz PKO !!!) , które mogą wypłacić
    > pieniądze przed złożeniem wniosku o założenie księgi wieczystej.

    Chyba każdy, pod warunkiem zabezpieczenia kredytu.

    Może byłoby rozsądnym wyjściem po prostu ubezpieczyć kredyt na miesiąc
    a może nawet parę i w tym czasie spokojnie załatwiać formalności?