  • 1. Data: 2004-06-08 06:56:03
    Temat: Lokata 24 w BZWBK
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Tak jak przypuszczałem - w dniu zapadalności lokaty_24 nie widać w
    internecie dopisanych odsetek do tej lokaty.

    --
    Jaca

  • 2. Data: 2004-06-09 18:17:13
    Temat: Re: Lokata 24 w BZWBK
    Od: w...@o...pl

    > Tak jak przypuszczałem - w dniu zapadalności lokaty_24 nie widać w
    > internecie dopisanych odsetek do tej lokaty.

    Odsetki sa widoczne dnia nastepnego - po tym jak system je zaksieguje w
    przetwarzaniu dziennym, ale jesli likwidujesz lokate w dniu zapadalnosci to
    odsetki zostaja automatycznie naliczone w momencie likwidacji. Co ciekawe gdy
    pojdziesz do oddzialu i poprosisz pania np. o sprawdzenie salda lokaty w dniu
    jej zapadalnosci, a potem obejrzysz ja w internecie to odsetki staja sie
    widoczne - widac w momencie odwolania ze stanowiska dysponenckiego rowniez
    aktualizuja sie odsetki.

  • 3. Data: 2004-06-10 15:15:32
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    w...@o...pl napisał:

    [ciach]
> [...]
    > ja w internecie to odsetki staja sie widoczne - widac w momencie
    > odwolania ze stanowiska dysponenckiego rowniez aktualizuja sie

    No, gorzej by było gdyby widać je było tylko przez Internet a ze
    stanowiska dysponenckiego już nie :)

    K.

    --
    Jeśli chcesz się ze mną skontaktować zajrzyj w nagłówek wiadomości
    If you want to contact me see post header