eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Kultura przede wszystkim
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-03-20 16:30:11
    Temat: Kultura przede wszystkim
    Od: "minik" <m...@m...net>

    ----- Original Message -----
    From: "DragonBull" <k...@p...fm>
    To: "minik" <m...@m...net>
    Sent: Wednesday, March 20, 2002 5:28 PM
    Subject: Re: Banki i emaile od klientow...
    Received: from e5a3s7 (pm154.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl [213.76.108.154])


    > PIERDOL SIE PALANCIE
    > ----- Original Message -----
    > From: "minik" <m...@m...net>
    > Newsgroups: pl.biznes.banki
    > Sent: Tuesday, March 19, 2002 6:53 PM
    > Subject: Banki i emaile od klientow...
    >
    >
    > > "Tygodnik "TELEINFO" opublikował ranking banków, w kontekście obsługi
    > przez
    > > pocztę elektroniczną.
    > > INVEST-BANK SA został uznany za najszybszy bank pod względem szybkości
    > > informacji udzielanych drogą elektroniczną. Bank na listy wysyłane
    pocztą
    > > elektroniczną odpowiada w ciągu 56 min.
    > > Na drugim miejscu rankingu "TELEINFO" znalazł się Fortis Bank SA z
    czasem
    > > odpowiedzi wynoszącym 75 min.
    > > E-banki na listy mailowe odpowiadają stosunkowo długo, gdyż Inteligo w
    > ciągu
    > > 2,5 godz., a mBank 11,5 godz.
    > > Bank Przemysłowo Handlowy PBH SA na listy elektroniczne odpowiada
    dopiero
    > po
    > > 5 dniach. Najgorszymi bankami w rankingu tygodnika "TELEINFO" okazały
    się:
    > > Bank Zachodni WBK SA, Citibank, BGŻ SA z Integrum oraz PKO BP SA. Te
    banki
    > w
    > > ogóle nie odpowiedziały na list wysłany pocztą elektroniczną. (AN)"
    > >
    > > Za wp.pl


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1