  • Data: 2008-12-07 15:34:30
    Temat: Re: Który doradca?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kashmiri pisze:

    > "Qlfon" <r...@l...pl> wrote in message news:493bb051@news.home.net.pl...
    > /.../
    >
    > I ktoś w to wierzy? Każdy bank sam ustala wysokość prowizji za
    > przyprowadzenie klienta, a pośrednik - łudzimy się, że obniży marżę od
    > wszystkich, byle zrównać się z najgorzej płacącym bankiem?
    >
    > Moim zdaniem to chwyt marketingowy mający na celu odróżnienie firmy
    > kredyt24h, w świadomości klienta, od wszystkich innych.
    >
    > Mylę się?
    Raczej nie, mam b. podobne odczucia tym bardziej ze wczesniej slyszalem
    cos podobnego od czlowieka ktory pracowal dla goldeneg.
    Jedyne wyjscie to odwiedzic wmaksymalnie duzo firm doradczych i
    sprawdzic jak czesto powtarza sie dana oferta. W tym przypadku niestety
    tez mozna trafic na bank, ktory wszystkim placi lepiej niz inne banki. I
    tak zle i tak niedobrze:(

    --
    Qlfon, Kraków