  • 1. Data: 2003-04-16 18:47:38
    Temat: Zamykam konto w PKO BP
    Od: Qwerty <q...@B...gwiazdy.net.pl>

    Miałem je przynajmniej 10 lat. Różne kredyty, linie ktedytowe itp. Generalnie
    dobrym klientem byłem. Nie powiem, parę razy niedozwolony debet mi się zdażył,
    ale najwyżej na kilka dni.
    Nadszedł jednak ten dzień, w którym stwierdziłem, że jeżdżenie do banku by
    załatwic byle pierdołę, opłaty za zlecenia stałe itp. to stanowczo za wiele.
    Czary goryczy dopełniło wykonanie odwołanego zlecenia stałego.
    No i likwiduję to konto. Wiecie, z jakiego powodu mi przy tej okaxji
    najbardziej przykro? nikt się nawet nie zająknął: a może by się pan jeszcze
    zastanowił?
    A może ja jakiś dziwny jestem...

    --
    Pozdrowienia, Qwerty
    q...@g...net.pl<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>

  • 2. Data: 2003-04-16 21:38:06
    Temat: Re: Zamykam konto w PKO BP
    Od: "martylog" <m...@N...pl>

    Ja też prawie zamknąłem konto jszcze dogorywa, rzeczywiście przez wiele lat
    byłem zadowolony : duża siec placówek i bankomatów - ciągle czekałem , że
    będzie też dostęp przez internet. Ale nie tylko osobne konto, a teraz tylko
    Inteligo. Niestety
    doczekałem się tylko opłat za zlecenie stałe. Pewnego dnia poszedłem do
    banku ,żeby zapłacić za przedszkole także przez zlecenie stałe ale ponieważ
    suma co miesiąc jest zmienna musiałem donieść przekaz. Tu pani powiedziała,
    że wszystko się zmieniło i zaraz zadzwoniła się poradzić jak ma to
    wprowadzić do systemu i mówi tak "... przyszedł tu i przyniósł rachunek za
    przedszkole ..." tego było za wiele.
    Ale na pewno nie spodziewałem się łez ze strony obsługi - duży może więcej.
    Pozdrawiam
    Marcus

  • 3. Data: 2003-04-17 06:21:39
    Od: "marcus_mgs" <m...@p...onet.pl>

    Hej!

    > No i likwiduję to konto.
    Ja juz jestem PO ...
    I jedyne czego mi szkoda to ta siec bankowatow :-(

    Pozdrawiam
    Marek Goslawski

  • 4. Data: 2003-04-17 06:49:56
    Od: "marqz" <m...@w...pl>

    > I jedyne czego mi szkoda to ta siec bankowatow :-(
    Nie wiem co to bankowat :)))) ale siec bankomatow to jedyne co mnie trzyma
    przy tym banku
    Marcin

  • 5. Data: 2003-04-17 06:59:16
    Od: k...@...pl

    > Ja juz jestem PO ...
    > I jedyne czego mi szkoda to ta siec bankowatow :-(

    Od tego jest INTELIGO !

    (nadaje się chyba już tylko jako front-end do mBanku zapewniający dostęp do
    dużej sieci bankomatów)

  • 6. Data: 2003-04-19 20:15:05
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Qwerty" <q...@B...gwiazdy.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ll8r9vgbjoefdf8nk83k6jo462vfom80dt@4ax.com...
    >Wiecie, z jakiego powodu mi przy tej okaxji
    > najbardziej przykro? nikt się nawet nie zająknął: a może by się pan
> [...]

    He, he ja tez taki frajer bylem, jak likwidowalem kilka lat temu konto w
    Pekao SA (po czterech latach), na ktorym przez kilka miesiecy trzymalem kase
    na mieszkanie (nie moglem znalezc tego wlasciwego mieszkania, wiec kasa
    sobie troche u nich polezala), nikt z obslugi sie nie zainteresowal. Zadnego
    tekstu w stylu "moze by sie Pan jeszcze zastanowil"...

    Pozdrawiam, Grzegorz