  • 1. Data: 2004-02-09 13:44:21
    Temat: Kto mnie wydymal
    Od: "Wojtek" <z...@p...onet.pl>

    Potrzebowalem pilnie pieniedzy. Ide ulica, patrze, szyl PKO BP. Wchodze, mala
    kanciapa, pytam czy moge wyplacic pieniadze z Inteligo. Kobieta mowi, ze tak,
    ale za pomoca karty. Ja na to:"Jaka jest prowizja?" A ona ze 50 groszy. No to
    ok. Wracam do domu, siadam na necie, sprawdzam stan konta, a tam odjeto nie
    100 pln (tyle wyjalem), tylko 109,99. Cos tu jest nie tak. Czy moge te
    transakcje anulowac? Jesli tak, do kiedy?

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-02-09 13:54:44
    Temat: Re: Kto mnie wydymal
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Wojtek napisał:

> [...]
    > 100 pln (tyle wyjalem), tylko 109,99. Cos tu jest nie tak. Czy moge te
    > transakcje anulowac? Jesli tak, do kiedy?

    Nie wiem jak to się dzieje i dlaczego, ale miałem
    identyczną sytuację. Różnica taka jedynie, że wiedziałem
    o tym natychmiast dzięki SMS-owi z Inteligo.

    Zanim więc odszedłem od kasy zapytałem kasjera,
    a siedząca obok kasjerka krzyknęła 'niech pan się nie
    martwi, to będzie anulowane'.

    No i było. Ale... niestety nie wiem jakim prawem
    rządzi się ta prowizja :>, a i pewnie już nie raz o tym
    na grupie było... :]

    Szy.

  • 3. Data: 2004-02-09 14:03:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 100 pln (tyle wyjalem), tylko 109,99. Cos tu jest nie tak. Czy moge te
    > transakcje anulowac? Jesli tak, do kiedy?

    0,50zl wynosi prowizja od wyplaty z konta w PKO BP (nie Inteligo) karta VE w
    agencji PKO BP, wiec kobitka sie pomylila.
    Reklamuj w Inteligo. Powinni zwrocic prowizje.
    Daj znac jak poszlo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2004-02-09 14:05:03
    Od: "Wojtek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > martwi, to będzie anulowane'.
    >
    >    No i było. Ale... niestety nie wiem jakim prawem
    > rządzi się ta prowizja :>, a i pewnie już nie raz o tym

    No wlasnie. Nie wiem co robic. Czy ktos wie ile mam ewentuanie czasu na
    anulowanie transakcji?

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-02-09 14:12:26
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

> [...]
    > 100 pln (tyle wyjalem), tylko 109,99. Cos tu jest nie tak. Czy moge te
    > transakcje anulowac? Jesli tak, do kiedy?

    No to już było na grupie. Przy wypłacaniu pieniędzy w oddziałach banków,
    które posiadają POS, jest pobierana prowizja w wysokości 9,99zł. Jednak w
    oddziałach banków PKO BP, jest to operacja bezpłatna. Transakcja zostanie
    rozliczona prawidłowo, jednak przez 2-3 dni będziesz miał zablokowane 9,99
    PLN więcej niż wypłacałeś. Na pytanie "czemu?" nie odpowiem, bo sam niewiem.
    Można zadzwonić na 0800 121 121 i ich pomęczyć :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 6. Data: 2004-02-09 14:40:10
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > No wlasnie. Nie wiem co robic. Czy ktos wie ile mam ewentuanie czasu na
    > anulowanie transakcji?

    Co chcesz anulować? Po co? Przecież wyraźnie Szymon napisał, że ta opłata
    nie zostaje zaksięgowana.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-02-09 14:41:12
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 0,50zl wynosi prowizja od wyplaty z konta w PKO BP (nie Inteligo) karta VE
    > agencji PKO BP, wiec kobitka sie pomylila.
    > Reklamuj w Inteligo. Powinni zwrocic prowizje.
    > Daj znac jak poszlo.

    Było 1000 razy. Rozliczone będzie poprawnie.

  • 8. Data: 2004-02-09 14:50:37
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/9/2004 3:40 PM, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Wojtek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co chcesz anulować? Po co? Przecież wyraźnie Szymon napisał, że ta opłata
    > nie zostaje zaksięgowana.

    No, optymalnie dla banku to by było, gdyby nie została zaksiegowana,
    pomimo, że została pobrana - zawsze nalezy dążyc do ideału ;-)

    Już mi się tak raz zdarzyło na firmowym (Citi) że sie "pobrało więcej",
    a kobita zadzwoniła, czy nie może "tak zostać", bo i tak niedługo będa
    państwo płacić za...". marne 7 tysięcy, czy cóś.

    Jeden taki z Łodzi (ale nie bre) wziął se ekstra 3 tysiące i nie
    zaksięgował - a jak chciałem zwrot, to "żebym mu fakturę wystawił" - w
    wykazie sald kwota nie figuruje wogóle (nie bank wprawdzie, ale jego
    dzidziuś) - więc tendencja jest, trzeba tylko zalegalizować (read: kupic
    ustawe).

    Pzdr: Catbert

  • 9. Data: 2004-02-09 14:55:23
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No, optymalnie dla banku to by było, gdyby nie została zaksiegowana,
    > pomimo, że została pobrana - zawsze nalezy dążyc do ideału ;-)

    Czekaj, czekaj. Bo ja chyba Cię nie rozumiem. Zaksięgowana zostanie kwota
    wypłaty, bez opłaty. Blokada zniknie. W czym problem i kto mał kupić ustawę
    ?