  • 1. Data: 2004-02-09 11:49:14
    Temat: debet w mbanku
    Od: "urszula" <s...@w...SPAMpl>

    witam!
    mam konto e-Integrum i tam przyznany debet 500 zł. w grudniu założyłam konto
    w mBanku. Jakie (tak naprawdę) warunki musze spełnić aby przyznano mi debet
    w tym banku? Czy mogę do tego wykorzystac konto e-Integrum (przedstawienie
    historii itp.) ? Dodam ze jestem zwolenniczką debetu gdyż jest to najtańszy
    chyba kredyt krótkoterminowy. Aha - najistotniejsza sprawa - nie mam umowy o
    pracę natomiast miesięcznie wpływa mi na konto około 2 tys złotych w kilku
    ratach.
    z góry dziekuję i pozdrawiam
    urszula

  • 2. Data: 2004-02-09 11:55:50
    Temat: Re: debet w mbanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > w mBanku. Jakie (tak naprawdę) warunki musze spełnić aby przyznano mi debet
    Nie ma żadnych warunków,
    bo w mBanku nie ma takiego produktu dla kont osobistych,
    widocznie mBankowym decydentom wydaje się,
    że na DSD nie da się zarobić.

    > z góry dziekuję i pozdrawiam
    > urszula

    pzdr, St.

  • 3. Data: 2004-02-09 12:02:21
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Nie ma żadnych warunków,
    > bo w mBanku nie ma takiego produktu dla kont osobistych,
    > widocznie mBankowym decydentom wydaje się,
    > że na DSD nie da się zarobić.

    Jak nie ma jak jest. Możesz wziać kredyt do 30000. Jak masz regularne wpływy to
    dadzą ci kredyt bez żadnych dodatkowych papierów. Wypełnij w internecie
    formularz i wyjdzie Ci czy dostaniesz kwotę, o którą prosisz.

    JS

  • 4. Data: 2004-02-09 12:07:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > w internecie formularz i wyjdzie Ci czy dostaniesz kwotę, o którą
    > prosisz.

    kredyt =/= debet
    kredyt w rachunku jest w mBanku, debet jest w Inteligo

  • 5. Data: 2004-02-09 12:16:18
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jak nie ma jak jest.
    Nie ma!
    DSD (dopuszczalne saldo debetowe) i KO (kredyt odnawialny)
    to 2 różne produkty.
    Ten pierwszy ma z reguły wyraźnie większe oprocentowanie,
    znacznie mniejszy limit, brak prowizji za przyznanie
    i znacznie uproszczone procedury
    (często jest przyznawany automatycznie wyłącznie na podstawie wpływów)

    Taki produkt aż sie prosi by był dostępny w banku internetowym
    (oczywiście, przy odpowiednio ostrych parametrach)

  • 6. Data: 2004-02-09 12:22:13
    Od: AlekO <b...@w...bez.spamu.pl>

    S.T. wrote:

    > Nie ma żadnych warunków,
    > bo w mBanku nie ma takiego produktu dla kont osobistych,
    > widocznie mBankowym decydentom wydaje się,
    > że na DSD nie da się zarobić.

    Ale jest kredyt odnawialny i program TSL (taki sam limit) czyli właśnie
    przeniesienie limitu z innego banku, tylko że wtedy musiałabyś z debetu
    w Integrum zrezygnować...

    --
    AlekO.

  • 7. Data: 2004-02-09 12:23:17
    Od: AlekO <b...@w...bez.spamu.pl>

    urszula wrote:

    > witam!
    > mam konto e-Integrum i tam przyznany debet 500 zł. w grudniu założyłam konto
    > w mBanku. Jakie (tak naprawdę) warunki musze spełnić aby przyznano mi debet

    zobacz na stronę:

    http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/tslplus.html

    Pozdrawiam.
    --
    AlekO.

  • 8. Data: 2004-02-09 12:24:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Taki produkt aż sie prosi by był dostępny w banku internetowym

    No i jest...w Inteligo ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-02-09 12:33:27
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

> [...]
    > dadzą ci kredyt bez żadnych dodatkowych papierów. Wypełnij w internecie
    > formularz i wyjdzie Ci czy dostaniesz kwotę, o którą prosisz.

    Jak wypelnisz formularz na WWW to na tym sie skonczy, juz to zrobilem ale
    brak odzewu, wiec zrezygnowalem....

    Fajas

  • 10. Data: 2004-02-09 12:36:54
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale jest kredyt odnawialny i program TSL (taki sam limit) czyli właśnie
    > przeniesienie limitu z innego banku, tylko że wtedy musiałabyś z debetu
    > w Integrum zrezygnować...

    Śmiem wątpić, by dało się debet zamienić na kredyt.

    Idea TSL+ polega na tym, że mBank polega (kosztownej) ocenie
    wiarygodności kredytowej dokonanej przez drugi bank,
    a ta przy DSD jest szczątkowa.