  • 1. Data: 2004-02-09 14:23:55
    Temat: Bankowcy ?
    Od: "Coolscan" <c...@c...pl>

    Witam,

    czy sa tu na grupie przedstawiciele jakichkolwiek bankow z Warszawy (chodzi
    mi o dziedzine kredytow konsumpcyjnych dla osob fizycznych) ?

    dzieki i pozdrawiam
    Maciek
    --
    http://www.coolscan.pl - profesjonalne skanowanie w Warszawie
    Skanery Nikon Coolscan, szkolenia, profilowanie, zarzadzanie kolorem

  • 2. Data: 2004-02-09 23:04:57
    Temat: Re: Bankowcy ?
    Od: "Qeid" <d...@o...pl>

    Pewnie sa o co chodzi ?
    Qeid

  • 3. Data: 2004-02-10 07:32:56
    Temat: [OT]Re: Bankowcy ?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-10 00:04, Użytkownik Qeid napisał:

    > Pewnie sa o co chodzi ?

    O netykiete i odpisywanie *POD* postem i nie cytowanie go w calosci,
    kiedy nie ma takiej potrzeby.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-02-10 09:04:56
    Od: "Coolscan" <c...@c...pl>

    > Pewnie sa o co chodzi ?

    O sprzedaz skanerow dla moich klientow na raty. Zamiast czekac 2-3 miesiace
    na uzbieranie kwoty mogliby zaczac korzystac juz teraz, a formalnosci
    (najlepiej minimalne) zalatwiliby niemal "od reki" - taki jest plan :-)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 5. Data: 2004-02-10 09:10:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > O sprzedaz skanerow dla moich klientow na raty.

    Sprawdź Lukasa, GE i Żagiel (KB) .

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn