  • 1. Data: 2004-02-09 12:35:21
    Temat: Pytanie o e-Integrum
    Od: "e-adam" <adajan@_WYTNIJ_TO_interia.pl>

    Witam!
    Mam konto e-Integrum i normalne Integrum.Obiło mi sie coś o uszy ,że moge
    zamknąć konto e-Integrum i korzystac z zwykłego konta Integrum również
    przez Internet.Wie ktoś coś na ten temat.
    Pozdrawiam
    e-adam

  • 2. Data: 2004-02-10 14:25:51
    Temat: Re: Pytanie o e-Integrum
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > zamknąć konto e-Integrum i korzystac z zwykłego konta Integrum
    również
    > przez Internet.Wie ktoś coś na ten temat.

    Moja znajoma chciała otworzyć e-Integrum mając Integrum. W banku jej
    powiedzieli, że musi zlikwidować jedno, a założyć drugie. Było to
    gdzieś w grudniu. Dokładnie wczoraj dzwoniła do BGŻ zapytać się, czy
    już przyszedł pakiet startowy i okazało się, że od niedawna można
    przekształcić zwykłe Integrum w e-Integrum, zdaje się od 1 lutego,
    więc niepotrzebnie otwierała nowe konto. Ale cóż. To świeża sprawa.

    Grzexs

  • 3. Data: 2004-02-10 21:02:28
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Grzexs <g...@u...to.go2.pl> wrote:

> [...]
    > przekształcić zwykłe Integrum w e-Integrum, zdaje się od 1 lutego,
    > więc niepotrzebnie otwierała nowe konto. Ale cóż. To świeża sprawa.

    A ja zakładałem sobie zwykłe konto Integrum w oddziale, a po kilku
    miesiącach uruchomiłem sobie dostęp via net. Nie było problemów. I to już
    dość dawno, chyba w 2001 roku na jesieni.
    Ciekawy jestem, czym teraz różni się moje konto od E-Integrum? ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 4. Data: 2004-02-11 09:25:13
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    to już
    > dość dawno, chyba w 2001 roku na jesieni.
    > Ciekawy jestem, czym teraz różni się moje konto od E-Integrum? ;)

    Teraz to chyba niczym. Przypuszczam, że kiedyś e-Integrum było w
    Warszawie, a Integrumy w oddziałach. Teraz e-Integrumy też
    rozparcelowali po oddziałach, nawet prosili o podanie oddziału, gdzie
    przenieść.

    Grzexs