  • 1. Data: 2002-01-05 09:10:15
    Temat: Kredyt na nieruchomosc z obciazona hipoteka
    Od: <z...@w...home.pl>

    Mam krotkie pytanie - developer buduje dom wielorodzinny, w jego hipotece
    znajduje sie kredyt tegoz developera - czy jest szansa na otrzymanie kredytu na
    mieszkanie w takim domu w innym banku niz ten w ktorym developer zaciagnal
    kredyt ? Developer wystawia taki swistek ze do czasu podpisania aktu
    notarialnego hipoteka zostanie wyczyszczona, ale cos mi sie zdaje ze jest
    niewiele wart. Jeden z bankow z tego wlasnie powodu juz kredytu odmowil...

    Z gory dzieki za info,
    Pozdrowienia,
    KZ

  • 2. Data: 2002-01-05 11:17:34
    Temat: Re: Kredyt na nieruchomosc z obciazona hipoteka
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > niewiele wart. Jeden z bankow z tego wlasnie powodu juz kredytu odmowil...
    Jeśli masz zdrowie i DUŻOOOOO... wolnego czasu to spróbuj w Mille - coś mi
    się zdaje
    że honorują hipotekę kaucyjną (bo chyba o tym piszesz?)

    Pzdr
    Marcin