  • 1. Data: 2005-09-22 17:53:34
    Temat: Kredyt na jacht?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Witam,

    chciałbym wziąść kredyt na jacht o wartości 25 tys. zł. Dochody na
    poziomie 2k zł. Jacht służyłby do czarteru. Jak banki się na to
    zapatrują?

    P.S. Wiem, najlepiej jakiś kredyt odnawialny itd., ale chodzi mi o
    kredyt może pod zastaw takiego jachtu...?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-09-22 18:28:58
    Temat: Re: Kredyt na jacht?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2005 17:53:34 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisała:
    > Witam,
    >
    > chciałbym wziąść kredyt na jacht o wartości 25 tys. zł. Dochody na
    > poziomie 2k zł. Jacht służyłby do czarteru. Jak banki się na to
    > zapatrują?

    najbliżej tego to jest "kredyt na zakup środków transportu".
    Wiem że Dominet miał coś takiego, moze jeszcze gdzieś.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

  • 3. Data: 2005-09-23 07:29:02
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > chciałbym wziąść kredyt na jacht o wartości 25 tys. zł. Dochody na
    > poziomie 2k zł. Jacht służyłby do czarteru. Jak banki się na to
    > zapatrują?

    Znam trzech osobników, którzy planują podobny zakup, z tym, że siedem
    sztuk, a nie jedną. Mają zamiar uzyskać pieniądze w drodze pożyczki
    hipotecznej.

    Pozdrawiam

    J.