  • 1. Data: 2003-06-02 22:39:08
    Temat: I znowu MultiBank ..... ludzie !!!
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    witam,
    dlaczego w tym chorym kraju nic nie dziala profesjonalnie. Godzina
    00.29, proba zaplacenia NET-Karta znowu skonczyla sie wynikiem:

    ---
    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej...
    ---

    kur... nic nie mozna zalatwic. chcialem kupic domene, wg mnie super
    atrakcyjna, dziwne ze wlasnie ona zostala, ciekaw jestem jak ktos mi ja
    podkupi czy MultiBank powie

    ---
    Przykro nam. Ile byla warta ta domena, postaramy sie Panu to zrekompensowac
    ----

    eh, brak slow na to wszystko.

    ps. zobaczymy jak bedzie w VWBank`u ? jak bedzie ... aha nie maja
    NET-Karty tylko zwykla Classic Visa etc. .... pewnie szkoda ze nie
    jestem bogaty bo na pewno jakis snifferek mialby juz moje numery i saldo
    na koncie do zera wyjadl. :( wrrrr...

    Radoslaw
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 2. Data: 2003-06-02 22:53:19
    Temat: Re: I znowu MultiBank ..... ludzie !!!
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik : RaQi : napisał:

    [...]

    godzina 00.52

    ---
    MXE0xxx ŁADOWANIE NIEMOŻLIWE
    ---

    R,

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 3. Data: 2003-06-02 23:22:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    : RaQi : wrote:
    > godzina 00.52
    > ---
    > MXE0xxx ŁADOWANIE NIEMOŻLIWE
    > ---

    01:15

    ---
    Potwierdzenie
    Saldo dostępne na karcie zostało zmienione
    ---
    Bez problemow tez rozladowalem.....

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-06-02 23:34:35
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    [...]

    > ---
    > Potwierdzenie
    > Saldo dostępne na karcie zostało zmienione
    > ---
    > Bez problemow tez rozladowalem.....

    no nic, niestety jutro bede musial sprobowac skontaktowac sie z hotlinem :)

    R,

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :