  • 11. Data: 2008-12-31 16:36:19
    Temat: Re: Kredyt Bank + spłata kredytu hipotecznego
    Od: Gniewko <s...@s...pl>

    W dniu 2008-12-18 12:08, *hathor3* napisał(a) co następuje:

    > Witam,
    > proszę o pomoc/poradę. Spłacam obecnie kredyt hipoteczny CHF w Kredyt
    > Banku. Co miesiąc przelewam na konto w KrBa mniej więcej tyle ile
    > wynosi miesięczna rata. Bank co miesiąc automatycznie ściąga kwotę wg
    > aktualnego kursu.

    Kredyt Bank nie wymaga posiadania konta żeby dostać u nich kredyt. Wystarczy
    założyć sobie u nich bezpłatny Rachunek Spłat. Skoro założono Ci płatne
    Ekstrakonto to nie wierzę że stało się to bez Twojej wiedzy i przyzwolenia.
    Kiedy ja brałem u nich kredyt zdecydowałem się założyć Ekstrakonto VIP bo
    miałem mniejszą prowizję od udzielenia kredytu, dostałem kartę do konta za
    darmo, KB24 za darmo, wszystkie przelewy robię za darmo i ubezpieczenie NNW
    na 20k PLN gratis przez cały czas posiadania rachunku. Prowadzenie konta VIP
    kosztuje u nich 15,99 na miesiąc a w Programie Razem jedyne 12,99 PLN.
    Uważam że to dobra oferta.

    [...]
    > - dodatkowa opłata za listę haseł jednorazowych

    Na pewno nie ma takiej opłaty.

    > Podsumowując chciałbym zamknąć konto i przelewać środki samemu, gdyż
    > uważam że opłaty KrBa są zbyt wygórowane. Pytanie jak to zrobić i czy w
    > ogóle jest to możliwe?

    Wydaje mi się że to możliwe ale będzie wymagało sporządzenia aneksu do umowy
    kredytu. Zabiera to trochę czasu i kosztuje coś koło stówki.

    --
    *Gniewomir*
    Inside my heart is breaking My make-up may be flaking But my smile still