  • 41. Data: 2020-04-30 17:02:20
    Temat: Re: Koronawirus i gotówka - w praktyce
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-25 o 23:31, cef pisze:

    > Spróbuję za tydzień.

    Nie testowałem tam, ale dzisiaj w innym punkcie transakcja na 80 zł
    została z definicji odrzucona. Włożona do czytnika poszła normalnie na PIN.
    W sumie to nie pamiętam, ale tą kartą płaciłem często kwoty 50-100zł
    i normalnie wołało o PIN a teraz coraz częściej się zdarza odrzucenie.
    Podejrzewam, że to faktycznie jakieś niedoróbki przy wprowadzaniu
    tego bezpinowego limitu 100zł.
    Ale w sobotę spróbuję powyżej 100zł.

  • 42. Data: 2020-05-02 10:35:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-30 o 17:02, cef pisze:

> [...]
    > i normalnie wołało o PIN a teraz coraz częściej się zdarza odrzucenie.
    > Podejrzewam,  że to faktycznie jakieś niedoróbki przy wprowadzaniu

    A dzisiaj w tym punkcie transakcja na 167zł została odrzucona -
    na czytnik poszła normalnie z pinem, zrobiłem dodatkowo transakcję na
    kwotę ok 35zł i tę przyjął bezstykowo bez pin.
    Karta ma już za sobą transakcje z przedziału 50-100 płacone bezstykowo
    bez pinu,
    więc to raczej ustawienia lub jakieś zależności punktu i banku karty,
    bo inne karty w tym punkcie przechodziły transakcje różnej wielkości
    wołając jedynie o PIN jak przekroczony był limit.

  • 43. Data: 2020-05-02 11:29:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 2 maja 2020 10:35:05 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> [...]
    > bo inne karty w tym punkcie przechodziły transakcje różnej wielkości
    > wołając jedynie o PIN jak przekroczony był limit.

    Więc akurat ta karta w tym terminalu w ogóle nie ma zamiaru działać pikaczowo z PIN,
    a do tego górną granicą pikacza bez PIN jest 50zł.
    Ja bym napisał reklamację do banku, żeby wyjaśnili odrzucenie tych pikaczów na ponad
    50zł. Pewnie będą marudzić, że to nie ich sprawa, wtedy odwołanie, że to ich sprawa,
    że karta ma działać na wszystkie sposoby. Ciekawe swoją drogą, czy bank dostał w
    ogóle jakieś info o tych transakcjach?

  • 44. Data: 2020-05-02 12:27:02
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    sprawa, że karta ma działać na wszystkie sposoby. Ciekawe swoją drogą, czy bank
    dostał w ogóle jakieś info o tych transakcjach?

    Żeby napisać sensowną reklamację, to musiałbym zbierać te kwity odrzucenia,
    żeby konkretnie opisać co jak i kiedy i że to jest jakaś zasada.
    Nie wiem czy mi się chce, bo takie odrzucenie (bez powodu) trafiło się
    też w innym sklepie tej karcie, więc to też nie jakaś reguła dla danego
    miejsca i danych. Ot po prostu czasem jakiś błąd i nie działa. Jak na 30
    transakcji trafi mi się jakaś jedna odrzucona, to nie zwracam uwagi. A
    zbliża się termin odnowienia, więc jest szansa, że przyjdzie nowy
    plastik bedzie działał normalnie