  • 1. Data: 2011-11-28 21:05:53
    Temat: raport z Optimy
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Melduję, że przelew z Optimy na konto z łapówką zlecony 28.11 o 21:40:

    - nie wykonał się online;
    - pojawił się w operacjach zaplanowanych na 29.11, co jest *sprzeczne* z
    moją dyspozycją;
    - zaplanowanego i nie wykonanego jeszcze przelewu nie da się usunąć.

    Pierwsze podejście Optima przegrywa. Trzeba jeszcze przeprowadzić testy
    w godzinach "bardziej roboczych".

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-11-29 07:43:39
    Temat: Re: raport z Optimy
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Ze strony bgzoptima.pl:

    Płatności zlecone w dni robocze do godziny 14:30 przesyłane są w dniu
    zlecenia, zgodnie z wybraną opcją, i zostaną zaksięgowane na rachunku
    beneficjenta najpóźniej następnego dnia roboczego. Płatności zlecone
    po godzinie 14:30 w dniu roboczym realizowane są następnego dnia
    roboczego.

  • 3. Data: 2011-11-29 07:46:12
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    michalp pisze:
> [...]
    > beneficjenta najpóźniej następnego dnia roboczego. Płatności zlecone
    > po godzinie 14:30 w dniu roboczym realizowane są następnego dnia

    Powyższe w zasadzie nie mówi wprost nic o przelewach wewnętrznych w BGŻ.

    Przelew wciąż nie dotarł.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2011-11-29 07:49:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "michalp" 9...@y...goog
    legroups.com

[...]

    Właśnie z tego powodu (przetrzymywania -- niezależnie od dnia
    i godziny złożenia_dyspozycji/zlecenia przelewu pieniądze były
    przetrzymywane co najmniej jeden dzień) zrezygnowałem z usług BGŻ.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-11-29 08:20:07
    Od: pawlin <p...@f...com>

    > "michalp" 9...@y...goog
    legroups.com

> [...]
    > i godziny złożenia_dyspozycji/zlecenia przelewu pieniądze były
    > przetrzymywane co najmniej jeden dzień) zrezygnowałem z usług BGŻ.

    korzystam z bgzetu przelew zlecony rano dociera na konto w dowolnym
    innym banku tego samego dnia

  • 6. Data: 2011-11-29 08:56:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pawlin" 4ed495ba$0$8445$6...@n...neostrada.pl

    > korzystam z bgzetu przelew zlecony rano dociera na konto w dowolnym innym banku
    tego samego dnia

    Ja zrezygnowałem przed paroma laty -- może ze dwa lata temu.
    Być może teraz jest inaczej niż było wtedy a być może kłamiesz. :)
    Trudno mi zweryfikować tę sytuację. :)

    -=-

    Pytanie -- co to rano. Przelew z EB zlecony około 08:42 (wg mnie
    to rano) niekoniecznie dotarł do Citi tego samego dnia -- zaksięgowano
    wpływ tego samego dnia, ale pieniądze był dostępne dopiero po północy.
    (konto w Citi nie jest oprocentowane, zatem dzień księgowania nie jest
    istotny)

    -=-

    Ogólnie -- EB marudzi i potrafi dokonywać ,,cudów''. ;)
    (czyli potrafi robić coś, czego nie można wyjaśnić)
    BGZ (w tamtym czasie -- teraz może być inaczej) lubił
    zatrzymać pieniądze na co najmniej jeden dzień.
    Natomiast szybkim bankiem był (i jest) mBank.

    Z EB do BZ WBK i z BZ WBK do EB można przelać bez trudu jednego dnia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-11-29 09:00:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" jb22k4$gtb$...@i...gazeta.pl

    > Powyższe w zasadzie nie mówi wprost nic o przelewach wewnętrznych w BGŻ.

    Bo zdrowy rozum podpowiada, że taki przelew powinien iść
    praktycznie natychmiast. Ja straszliwie nie lubię osób
    zatrzymujących bezpodstawnie/niepotrzebnie cudze pieniądze.
    Takie przetrzymywanie jest kradzieżą.

    > Przelew wciąż nie dotarł.

    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-11-29 11:17:41
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Powyższe w zasadzie nie mówi wprost nic o przelewach wewnętrznych w BGŻ.
    >
    > Przelew wciąż nie dotarł.

    Zrobilem rano ok. 7:40
    3 przelewy testowe do optimy z BGZ, GOL-a I Meritka
    z BGZ doszedl dosc szybko - z pozostalych nie ma jeszcze
    Nie mowie ze jest on-line ale po godzinie moze dwoch juz byl

  • 9. Data: 2011-11-29 12:09:54
    Od: luc <b...@g...net>

    On 29 Lis, 12:17, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
> [...]
    > z BGZ doszedl dosc szybko - z pozostalych nie ma jeszcze
    > Nie mowie ze jest on-line ale po godzinie moze dwoch juz byl

    Ciekawe, czy wysłany z BGZ po 12ej dotrze do Optimy w tym samym dniu?

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 10. Data: 2011-11-29 13:09:17
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > Hello,
    >
    > MeldujÄ&#65533;, Ĺźe przelew z Optimy na konto z Ĺ&#65533;apĂłwkÄ&#65533; zlecony
    28.11 o 21:40:

    > - nie wykonaĹ&#65533; siÄ&#65533; online;
    > - pojawiĹ&#65533; siÄ&#65533; w operacjach zaplanowanych na 29.11, co jest
    *sprzeczne* z
    > mojÄ&#65533; dyspozycjÄ&#65533;;
    > - zaplanowanego i nie wykonanego jeszcze przelewu nie da siÄ&#65533;
    usunÄ&#65533;Ä&#65533;.

    > Pierwsze podejĹ&#65533;cie Optima przegrywa. Trzeba jeszcze przeprowadziÄ&#65533;
> [...]

    Witam,

    Wychodzące sesje ELIXIR są realizowane o godzinach 8:00, 12:00 i 14:30.
    Natomiast sesje przychodzące realizowane są w godzinach 12:00, 16:00 i 18:00.
    Więcej informacji znajduje się tu:
    http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

    pozdrawiam
    Anna Kozłowska