  • 11. Data: 2020-09-14 14:23:26
    Temat: Re: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    Od: cef <c...@i...pl>

    fizolskich. Aktualnie promo m.in. w mille, santander, alior.

    nie należy łączyć jednego z drugim ;-)

    (za każdym razem dłuższą chwilę muszę szukać skąd się ściąga zestawienie operacji -
    tak logicznie umieszczone), trochę się boję...

    > "Konto firmowe godne polecenia":
    > - bezpłatne przy wykonaniu min. jednego przelewu do ZUS na min. 200zł w miesiącu,
    > - 15 bezpłatnych przelewów, nie licząc tych do ZUS i US,
    > - debetówka do bezpłatności wymaga min. 400zł obrotu miesięcznie.
    >
    > Niestety zmiana taryfy 150zł - choć można spróbować szantażu z zamknięciem, wtedy
    może zrezygnują z opłaty.

    Zmiana taryfy to opłata za 6 miesięcy konta które mam obecnie,
    więc po 6 miesiącach się zwraca, dodatkowo tu tez eliksiry są za 0zł
    a teraz mam po złotówce, ale nie robię więcej niż 10 ostatnio.
    Tylko karty nie potrzebuję, ale chyba nie jest obowiązkowa.

    To jakaś promocja czy od jakiegoś czasu otwarta oferta?
    Chyba jutro zadzwonię do mojego opiekuna z opier...
    W obliczu kryzysu te 150/300zł rocznie warte zmiany.

  • 12. Data: 2020-09-14 14:45:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Sep 2020 10:46:43 -0700 (PDT), witrak() napisał(a):

    > Od 1. listopada 10 zł/mies. za konto. Reszta wygląda na niezmienioną.
    >
    > Jest gdzieś konto bezwarunkowo darmowe bez karty (kilka przelewów miesięcznie)?
    >
    > witrak()

    Nestbank. Mam i nie narzekam.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 13. Data: 2020-09-14 14:57:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 14:19:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

> [...]
    (za każdym razem dłuższą chwilę muszę szukać skąd się ściąga zestawienie operacji -
    tak logicznie umieszczone), trochę się boję...

    Dla nowych (w promocji) przez 2 lata bezwarunkowo.
    Zgodzę się, że to też nie jest "bezwarunkowo".
    Ale bezwarunkowych prócz nesta (i może idei, ale weź tam miej konto, zresztą nest o
    wiele wyżej nie stoi) chyba nie ma.
    Zaś warunek 1 przelew do ZUS w miesiącu na min. 200zł to dla każdego, kto nie ma
    zawieszonej DG, nie stanowi problemu, bo i tak trzeba taki przelew zrobić, nawet jak
    się gdzieś pracuje na etacie (no, może jak się jest jednocześnie rolnikiem to może
    być problem).
    Ew. pewien kłopot może to sprawiać przy szukanie konta na backup, bo samo zdrowotne
    to chyba wciąż mniej niż 300zł.

    > Przy założeniu "bezpłatne pod warunkiem zus/us"
    > to by się znalazło więcej, np ing, no i nest jest chyba bezpłatny.

    Mowa o podstawowym rachunku dla 1-os. DG, więc przyjąłem, że może być z warunkami,
    które i tak będą spełniane.

  • 14. Data: 2020-09-14 15:03:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 14:23:28 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> [...]
    > Chyba jutro zadzwonię do mojego opiekuna z opier...
    > W obliczu kryzysu te 150/300zł rocznie warte zmiany.

    Oferta jak najbardziej standardowa, na szybko nie udało mi się w necie znaleźć, kiedy
    to konto wprowadzili, ale na pewno już całkiem spory czas temu, bo pamiętam, że od
    dawna mi się w "ofercie banku" wyświetla - zaś fizolskie "godne polecenia" jest już
    tak dawno, że zdążyło wylecieć z oferty (co wcale nie znaczy, że firmowe wprowadzili
    wtedy gdy fizolskie, albo że nie zmieniali w międzyczasie warunków - jak komuś się
    chce, to może prześledzić archiwum TOiP).

    Karta zapewne nieobowiązkowa (zresztą to jakaś marna visa electron jest, lepsze są,
    ale mają opłatę roczną bez możliwości zwolnienia).

    A promocja jest dla nowych klientów (niemających konta dla DG od 2019) - 2 lata
    bezpłatności + do 900zł moneybacku 3%.

    Więc dzwoń, może w wyniki opier... (czyżby w stylu "Panie Lebiedź"? ;) załatwi Ci
    bezpłatną zmianę ;>

  • 15. Data: 2020-09-14 20:36:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 12 Sep 2020 10:46:43 -0700 (PDT), "witrak()"
    <w...@h...com> wrote:

    >Jest gdzieś konto bezwarunkowo darmowe bez karty (kilka przelewów miesięcznie)?
    IdeaBank i chyba nawet z kartą :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 16. Data: 2020-09-14 20:38:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Sep 2020 05:57:56 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Ale bezwarunkowych prócz nesta (i może idei, ale weź tam miej konto,
    Mam w Idei. Żyję. :)

    BTW: w n26 powinieneś w komieć premię ode mnie.

    WAM

  • 17. Data: 2020-09-14 20:39:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    <d...@w...pl> wrote:

    >Ale bezwarunkowych prócz nesta (i może idei, ale weź tam miej konto,
    Mam w Idei. Żyję. :)

    BTW: w n26 powinieneś w końcu mieć premię ode mnie.
    [za szybko się wysłało poprzednie]

    WAM

  • 18. Data: 2020-09-15 14:11:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 20:40:03 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

    > Mam w Idei. Żyję. :)

    Ja też mam, co prawda fizolskie, jako spadek po śp. lion's - echh, szkoda, fajne to
    było, jedyny bank, który mnie na kolacyjkę zaprosił...
    Ale stoi puste - trzymam tylko jako backup drugiej linii dla bankomatu - a użycie i
    tak tylko takie, że przy bankomacie express elixir i zaraz wypłata całości (już się
    wystarczająco nadenerwowałem, jak musiałem tam wpłacić 10k na miesiąc, żeby mi w
    lion's założyli "konto rentier" - a to przecież było dawno temu).
    Karta mi się kończy w październiku, ciekawe, czy nie zapomną wysłać...
    I czy karty dla idei nadal wydaje getout ;>
    Tym razem powinna to być ta przezroczysta, będę mógł porównać z N26.

    > BTW: w n26 powinieneś w końcu mieć premię ode mnie.

    Przyszła w piątek, dzięki, trzymam na koncie na zakup dobrego niemieckiego piwa jak
    może kiedyś zrobimy zlot grupy ;>
    Jesteś szósty, jeszcze trzech (m.in. Jacek) w kolejce...

  • 19. Data: 2020-09-23 18:45:39
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Monday, September 14, 2020 at 8:36:48 PM UTC+2, WAM wrote:

    > IdeaBank i chyba nawet z kartą :)

    Odgrzewam wątek, bo przynajmniej niektóre podane informacje są "troszkę niezgodne z
    prawdą".
    Więc tak. Po sprawdzeniu okazuje się, że w Idea Bank nie ma konta dla dg bezpłatnego
    powyżej 24 miesięcy.
    Jest bezpłatne warunkowo (Firma+), ale tylko z przelewem do ZUS co miesiąc i
    *obowiązkową* kartą debetową. W dodatku kartą, która kosztuje 8 zł (chyba że się ma
    zakupy bezgotówkowe 400zł/mies albo wpłaci we wpłatomatach wskazanych przez bank co
    najmniej 1000zł/mies).
    Czyli nic z tego.

    witrak()

  • 20. Data: 2020-09-23 20:29:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 23 Sep 2020 09:45:39 -0700 (PDT), "witrak()"
    <w...@h...com> wrote:

> [...]
    prawdą".
    >Więc tak. Po sprawdzeniu okazuje się, że w Idea Bank nie ma konta dla dg bezpłatnego
    A bo w tytule i treści nie wskazywałeś że chodzi o dg. Dopiero wyszło
    to później w dyskusji, także przepraszam ale nie mogłem wiedzieć że
    pytasz o dg.

    Ad meritum (nie bank meritum):
> [...]
    zakupy bezgotówkowe 400zł/mies albo wpłaci we wpłatomatach wskazanych przez bank co

    Mam w Idea konto dg "firma to ja" bez karty, nie jest więc
    obowiązkowa. Przelew do zus chyba i tak robić trzeba ;) [sprawdzić czy
    nie zwolniony bo covid].

    A o karcie wspomniałem bo w koncie osobistym jest bezwarunkowo
    bezpłatna a ja nie rozróżniam kieszeni dg od kieszeni osobistej.
    Zresztą z powodu takiego braku rozróżnienia uciekłem kiedyś z mbanku,
    bo aby poznać swoje saldo musiałem się przełączać między profilami dg
    i osfiz a to było dla mnie irytujące. Bank rozróżniał te kieszenie a
    ja nie i nie było mi z tym po drodze.

    WAM