  • 1. Data: 2020-09-04 10:38:12
    Temat: T-Mobile kończy przygodę z bankiem
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Zbliża się koniec umowy pomiędzy Alior Bank SA i T-Mobile Polska SA,
    operatorem sieci komórkowej, której efektem był projekt ,,T-Mobile
    Usługi Bankowe".

    Od 29 listopada 2020 r. rachunki T-Mobile będą obsługiwane w Alior Banku.

    https://www.t-mobilebankowe.pl/integracja-operacyjna
    -oddzialu-t-mobile-uslugi-bankowe-z-alior-bankiem

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2020-09-04 11:25:56
    Temat: Re: T-Mobile kończy przygodę z bankiem
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.09.2020 lolekanabolek <l...@g...com> napisał/a:

    > Zbliża się koniec umowy pomiędzy Alior Bank SA i T-Mobile Polska SA,
    > operatorem sieci komórkowej, której efektem był projekt ,,T-Mobile
    > Usługi Bankowe".

    Ciekawe, w sumie to OK- jeden login mniej dla kogoś, kto ma
    i Ojca, i Synka, jak to się kiedyś określało :-)

    Byle tylko oferty nie pogorszyli z okazji integracji-
    oferta rachunków walutowych chyba była lepsza w TMUB, czy się
    mylę?

    No i pytanie, kiedy się skończy dobre dla byłych klientów
    Meritum przeniesionych do Aliora...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2020-09-04 11:35:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 4 września 2020 11:25:58 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:

    > Ciekawe, w sumie to OK- jeden login mniej dla kogoś, kto ma
    > i Ojca, i Synka, jak to się kiedyś określało :-)

    Z tym loginem mniej to poczekaj lepiej na początek grudnia - bo może się okazać, że
    zrobią to tak "wspaniale" jak w mBąku przy "integracji" z b. multi.

    > Byle tylko oferty nie pogorszyli z okazji integracji-
    > oferta rachunków walutowych chyba była lepsza w TMUB, czy się
    > mylę?

    Póki co ma być wszystko prawie tak samo - a jak długo utrzymają to oczywiście jak
    zawsze wielka niewiadoma.

    Ogólnie szkoda, jak zawsze, gdy zmniejsza się konkurencja - istnienie popierdółek
    hamuje nieco w pazerności największe banki.
    Ale może coś drgnie - vida nowa oferta citi konta - choć tu też nie wiadomo, na jak
    długo będzie ślicznie i pięknie.

  • 4. Data: 2020-09-04 11:56:45
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.09.2020 Dawid Rutkowski <d...@w...pl> napisał/a:

    > Z tym loginem mniej to poczekaj lepiej na początek grudnia - bo może się okazać, że
    zrobią to tak "wspaniale" jak w mBąku przy "integracji" z b. multi.

    Czekam, wyrywny nie jestem. Wydaje mi się jednak, że to:

    "Jeśli korzystają Państwo obecnie z bankowości Alior Online,
    to login i hasło do tego systemu pozostaną bez zmian.
    29 listopada br. w bankowości Alior Online zobaczą Państwo
    obok produktów Alior Banku również produkty przeniesione
    z bankowości T-Mobile Usługi Bankowe"

    oznacza faktycznie jeden login mniej.

    > Póki co ma być wszystko prawie tak samo - a jak długo utrzymają to oczywiście jak
    zawsze wielka niewiadoma.

    "Prawie" to słowo klucz ;-)

    Na przykład "Od 29 listopada br. nie będą Państwo mogli zakładać nowych rachunków
    oszczędnościowych
    w walutach obcych."

    Zatem lepiej, jak ktoś przewiduje że może potrzebować, założyć wcześniej.

    No i od razu uprzedzają, że cołaski mogą się zmienić:

    "Od 29 listopada 2020 r. będą Państwa obowiązywać warunki obsługi
    produktów i zasady realizacji usług opisane w nowych taryfach opłat
    i prowizji oraz regulaminach. Informację o zmianach wraz z treścią
    nowych dokumentów otrzymają Państwo na 2 miesiące przed wejściem
    zmian w życie (..)".

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2020-09-04 12:00:58
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.09.2020 Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > No i od razu uprzedzają, że cołaski mogą się zmienić:

    Poprawka: na razie faktycznie nie planują, poza oczywistymi
    wynikającymi z zakończonej współpracy z komórkowcami:

    "Które opłaty zostaną zmienione 29 listopada 2020 r.?
    W związku z zakończeniem współpracy z operatorem
    T-Mobile Polska S.A. zniesiemy preferencyjne stawki
    opłat w przypadku, gdy odbiorcą transakcji jest T-Mobile Polska S.A (..)".

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2020-09-04 12:13:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 4 września 2020 11:56:59 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:

> [...]
    > 29 listopada br. w bankowości Alior Online zobaczą Państwo
    > obok produktów Alior Banku również produkty przeniesione

    A, no to rzeczywiście brzmi pięknie - ale "pięknie mówił i postępował (również)
    Melkor" zanim zniszczył Drzewa Valinoru i ukradł Silmarile ;>

    "Integracje" i "migracje" są różniaste - np. francuz bnp w starym systemie miał tak,
    że trzeba było osobno ustawiać odbiorców zdefiniowanych dla "profilu indywidualnego"
    (w którym "widać było" konta indywidualne) i "profilu wspólnego" (w którym "widać
    było" konta wspólne) - między tymi "profilami" trzeba się było przełączać, dobrze
    choć, że nie trzeba było się przelogowywać.
    A w nowym systemie połączyli te profile - w sumie nic dziwnego, w santander czy
    inteligo zawsze to było widoczne razem (tak samo jak infolinka deutsche bank była
    zdziwiona, że w ogóle pytam, czy mogę mieć jednocześnie ROR indywidualny oraz wspólny
    - przecież to oczywiste - a pytałem, bo w mBąku wtedy nie można było mieć) - rezultat
    jest taki, że wszystkich odbiorców zdefiniowanych mam na liście podwójnie.
    Póki co nie chciało mi się tego czyścić.

> [...]
    > w walutach obcych."
    >
    > Zatem lepiej, jak ktoś przewiduje że może potrzebować, założyć wcześniej.

    Jeśli w "dużym" aliorze są płatne, to jak najbardziej.

> [...]
    > i prowizji oraz regulaminach. Informację o zmianach wraz z treścią
    > nowych dokumentów otrzymają Państwo na 2 miesiące przed wejściem

    Czyli tak jak zawsze.
    W sumie np. umowę na KK też mam bezterminową (tzn. niby jest terminowa, ale
    automatycznie się przedłuża) - ale bank może ją wypowiedzieć bez podania przyczyny z
    2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

    Banki zwykle szanują prawa klientów z przejmowanej konkurencji, czy też utrzymują
    dotychczasowe warunki dla obecnych klientów, jeśli pogarszają ofertę - ale zawsze
    może im coś odbić - jak np. ostatnio citkowi dla citi prioriti.

  • 7. Data: 2020-09-04 13:00:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >Banku.
    >https://www.t-mobilebankowe.pl/integracja-operacyjn
    a-oddzialu-t-mobile-uslugi-bankowe-z-alior-bankiem

    No no, ciekawe ... plany sie zmienily, czy ktos sie dawno umowil na
    wspolna promocje ?

    J.

  • 8. Data: 2020-09-04 17:37:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dominik Ałaszewski napisał(a) :

> [...]
    > w walutach obcych."
    >
    > Zatem lepiej, jak ktoś przewiduje że może potrzebować, założyć wcześniej.

    Albo też poprosić o wydanie nowej karty, jeśli ważność starej
    wkrótce miała upływać.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 9. Data: 2020-09-04 17:44:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 4 września 2020 17:38:12 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Albo też poprosić o wydanie nowej karty, jeśli ważność starej
    > wkrótce miała upływać.

    To "duży" alior ma opłaty za odnowienie kart?
    Taki santander za odnowienie kredytówek ma, 15zł, łobuz jeden.

  • 10. Data: 2020-09-04 17:45:52
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski napisał(a) :

    > To "duży" alior ma opłaty za odnowienie kart?
    > Taki santander za odnowienie kredytówek ma, 15zł, łobuz jeden.

    Nie wiem. Nie wiem nawet czy ma karty walutowe. Chodziło mi o walutową.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65