    From: McCartney <m...@p...onet407.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kilka pytań o Inteligo
    Date: Sun, 13 Jan 2002 11:19:18 +0000 (UTC)
    Sender: <m...@2...255.255.255>

    Chyba się zdecyduję na założenie konta
    w Inteligo, więc mam parę pytań do Was:

    - Czy warto?
    - Dlaczego mają takie duże oprocentowanie?
    (sami piszą, że to dlatego, że nie ma
    oddziałów, ale co Wy na to?)
    - W taryfach (obu) nie podają wcale, ile
    kosztuje podjęcie pieniędzy z bankomatu
    _innego_ niż Euronet. Z Euronetu 1.69, a
    z innych?
    - Słyszałem, że mogę zrobić coś takiego -
    jeden rachunek nazwać np. karta i tylko
    z niego pozwolić wypłacać kartą, ale
    nigdzie nie widzę czegoś takiego u nich
    na stronie. Czy można tak zrobić?
    - Czy WWW Inteligo działa dobrze pod IE 4?
    "Bawiłem" się wersją demo i wszystko było
    w porządku, ale może o czymś więcej wiecie?
    - Czy przy zakładaniu konta sprawdzają
    miejsce zameldowania? Bo mnie się wydają,
    że tylko pytają o nie. Jestem zameldowany
    na stałe, ale nie mam tego wpisanego do
    dowodu. Mam nadzieję, że się nie przyczepią.

    Z góry dziękuję za odpowiedź (przynajmniej
    na część pytań). Szczególnie liczę na tych,
    co mają konto w Inteligo.

    Grzegon Olędzki

    --
    McCartney ///////////////// m...@p...onet.pl