  • 1. Data: 2012-04-06 09:43:45
    Temat: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: "XXL" <d...@g...pl>

    Z braku zainteresowania uczestników forum tematami giełdowymi, spółkami,
    kursami walut itp. stawiam pytanie retoryczne pośrednio dotyczące przyszłości
    gospodarczej i stanu finansów publicznych w Polsce.

    O dłuższego czasu postuluję, żeby najbardziej aktywni "ultraliberałowie" z
    tego forum m.in. Endriu, sys29, totus oraz od dawna nie piszący na forum
    Dieter założyli nową formację ultraliberalną, której zadaniem będzie
    wprowadzenie w Polsce ultraliberalnego raju na wzór np. Singapuru.

    Czy koledzy podjęliście już jakieś działania w tym kierunku?

  • 2. Data: 2012-04-06 10:51:06
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > wprowadzenie w Polsce ultraliberalnego raju na wzór np. Singapuru.
    >
    > Czy koledzy podjęliście już jakieś działania w tym kierunku?

    Partia to jest reprezentacja środowisk o określonych poglądach. Partia
    liberalna w Polsce to bardziej niż niszowa organizacja. W Polsce mieszkają
    ludzie, którzy w swojej większości nie szanują poglądów innych od swoich.
    Oczekują, że wszyscy inni będą myśleli tak jak oni. To w sprawach
    światopoglądowych. W gospodarce większość spodziewa się, że państwo wszystko
    robi najlepiej i wszystko się od państwa należy. W Polsce "liberał' to
    obelga. Hasło "Niech ludzie użyją wolnej woli i zadecydują sami o sobie"
    jest obierane jako wynarodowienie i likwidacje państwa. Przy tej okazji
    podnoszony jest argument, że wszyscy jesteśmy kretynami i jakby dać nam
    wolność to wszyscy najpierw byśmy się zaćpali potem pozabijali. Słowem tylko
    najwyższa biurokracja państwowa jest na tyle mądra by wiedziała lepiej co
    dla nas jest dobre. W Polsce sami siebie traktujemy jak dzieci. Słowem. Moim
    zdaniem zadaniem partii nie jest wychowywanie współobywateli tylko ich
    reprezentowanie. Wychowywanie obywateli czyli ich hodowla to zadanie jakie
    sobie stawia Kościół Katolicki.
    Partia liberalna w Polsce nie ma sensu bo nie ma kogo reprezentować.
    Towarzystwo 50 osób o poglądach zbliżonych do liberalnych to za mało.
    Liberalizm sam w sobie nie jest celem. Jak dla mnie celem powinno być
    zadowolenie z własnego życia. Takie zadowolenie w najwyższym stopniu
    deklarują w Europie Duńczycy. W Danii nie ma gospodarki liberalnej. Sprawy
    światopoglądowe są postawione bardziej liberalnie niż w Polsce ale nie
    drastycznie bardziej. Poza wszystkim ja jako liberał szanuję wolę
    niewolnika, że dalej chce być niewolnikiem. Wyzwalanie niewolnika na siłę to
    pogwałcenie poglądów liberalnych w najwyższym stopniu. Niewolnik musi chcieć
    być wolny. W Polsce ten fenomen nie występuje w wystarczającym natężeniu by
    partia liberalna miała sens. Nie ma tu chętnych na wolność i
    odpowiedzialność.

  • 3. Data: 2012-04-06 11:30:21
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Skoro nie zrobiliście wraz z forumowymi ultraliberałami kompletnie nic, żeby
    utworzyć nowa partię liberalną to kto ma zlikwidować ZUS i wprowadzić
    emerytury rodzinne oraz zbudować w Polsce drugi Singapur ?

  • 4. Data: 2012-04-06 11:38:18
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Wychowywanie obywateli czyli ich hodowla to zadanie jakie
    > sobie stawia Kościół Katolicki.

    Wczoraj oglądałem wystąpienie twojego idola Janusz Palikota, który podobnie
    jak ty za wszelakie plagi jakie nawiedzają nasz nieszczęśliwy kraj wini
    kościół katolicki.

    Jak się okazało to, że w Klewkach za czasów Millera i jego ekipy torturowano
    talibów to też wg Palikota i jego ekipy w jakimś sensie wina kościoła
    katolickiego.

    Bo Palikota wkurza, że jak się nie mówi o więzieniach w Klewkach tzn., że
    problemu nie ma i jak się nie mówi o molestowaniu kleryków przez arcybiskupa
    Paetza to też problemu nie ma.

    Wszystkiemu winny Miller, wszystkiemu winny jest kościół i trzeba się temu
    sprzeciwić, a nie udawać że problemu nie ma ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2012-04-06 11:42:16
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Skoro nie zrobiliście wraz z forumowymi ultraliberałami kompletnie nic,
    > żeby
    > utworzyć nowa partię liberalną

    Jak to nic, Jasiek Werbiński to nawet do UPR-u sie zapisał i regularnie
    płaci składki ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2012-04-06 11:45:09
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

    > Skoro nie zrobiliście wraz z forumowymi ultraliberałami kompletnie nic,
    > żeby utworzyć nowa partię liberalną to kto ma zlikwidować ZUS i wprowadzić
    > emerytury rodzinne oraz zbudować w Polsce drugi Singapur ?

    A po co to robić? Kto tego chce? Ty tego chcesz? Ja wielokrotnie tu pisałem,
    że najbardziej mi odpowiada taki stan jaki wybierze aktywna większość. Umiem
    się dostosować. Tobie coś nie pasuje to weź się do roboty i nie szukaj
    jeleni, którzy będą robić za Ciebie.
    Myli Ci się mój pogląd na emerytury z moim zamiarem zmiany istniejącego
    stanu. Jakakolwiek zmiana sytemu emerytalnego teraz, to dla mnie duży
    kłopot. Bardzo liczę na państwową emeryturę, dotowane leki i darmową służbę
    zdrowia. Umiem o siebie zadbać i jak brakuje lekarzowi to błyskawicznie
    umiem zamienić państwowe na prywatne pod stołem.
    To że emerytura państwowa zabija dzietność to pokazałem tu na liczbach. Nie
    zmienia to faktu, że sam tych wyliczeń skorzystałem i mam tylko jedno
    dziecko. Przez przypadek jak 80% poczęć w Polsce. Liczę na socjalistyczną
    większość w Polsce. Do swojej śmierci się nie zawiodę.

  • 7. Data: 2012-04-06 11:54:44
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Ale UPR (aktualnie Nowa Prawica) ma od 22 lat tylko 1-2% poparcia wśród
    wyborców a do wprowadzenia ustroju ultraliberalnego potrzeba ponad 50% !!!
    Wniosek jest taki, że działalność ulraliberalnych publicystów K.Mikke i
    S.Michalkiewicza nie przybliżyła nas do Singapuru i nadal mamy w Polsce socjalizm.

  • 8. Data: 2012-04-06 12:07:30
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Wniosek jest taki, że działalność ulraliberalnych publicystów K.Mikke i
    > S.Michalkiewicza nie przybliżyła nas do Singapuru i nadal mamy w Polsce
    > socjalizm.

    Jest tak jak mówisz - ku mojemu ubolewaniu niestety nie przybliżyła....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2012-04-06 12:18:47
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]

    Jeszcze raz Ci pokażę jaki jesteś beznadziejny. Nie podważasz cytowanego
    zdania, zupełnie się do niego nie odnosisz tylko podajesz jakieś idiotyczne
    teorie i przykłady.

    > Wczoraj oglądałem wystąpienie twojego idola Janusz Palikota, który
    > podobnie jak ty za wszelakie plagi jakie nawiedzają nasz nieszczęśliwy
    > kraj wini kościół katolicki.

    Janusz Palikot nie jest moim idolem. To teza, którą sam wymyśliłeś i
    stosujesz jako zarzut wobec mnie.

    > Jak się okazało to, że w Klewkach za czasów Millera i jego ekipy
    > torturowano talibów to też wg Palikota i jego ekipy w jakimś sensie wina
    > kościoła katolickiego.

    Nic się nie okazało. Nie potrafisz podać żadnego miarodajnego źródła, że w
    Klewkach kogokolwiek torturowano. Jak zwykle wymyślasz. Już lepiej Ci idzie
    jak cytowanie czyichś przemyśleń. Lepiej wklejaj cytaty z Michałkiewicza bo
    sam masz pusto w głowie.

    > Bo Palikota wkurza, że jak się nie mówi o więzieniach w Klewkach tzn., że
    > problemu nie ma i jak się nie mówi o molestowaniu kleryków przez
    > arcybiskupa Paetza to też problemu nie ma.

    Palikot nic nie mówił o więzieniach w Klewkach.
    http://www.tinyurl.pl?vRARte6w
    Poza tym nie ma żadnych dowodów na istnienie wiezień CIA w Polsce. Nie ma
    też definicji co to jest wiezienie CIA. Zwykłe brednie.

    > Wszystkiemu winny Miller, wszystkiemu winny jest kościół i trzeba się temu
    > sprzeciwić, a nie udawać że problemu nie ma ....

    To znów twoje urojenia. Uwielbiane przez Ciebie uogólnienia. Wszyscy,
    wszystko .... Nikt nic takiego nie mówił, że wszystkiemu winien jest Miller
    i wszystkiemu winien jest kościół. Ja wiem natomiast, że masz pusto w głowie
    i gdyby nie ta nitka co tam jest w środku to by Ci uszy odpadły. Egzaltujesz
    się programem telewizyjnym nad swoją wytrzymałość. Jeszcze zaczniesz
    cierpieć na nietrzymanie moczu. Dodatkowo nie rozumiesz tego co czytasz,
    słyszysz i widzisz.

  • 10. Data: 2012-04-06 12:26:09
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Janusz Palikot nie jest moim idolem.

    No nie wiem totus czy nie jest, tym bardziej, że retorykę i sposób
    manipulacji macie dosyć podobny ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/