  • 1. Data: 2003-10-25 16:19:47
    Temat: Kasa w WBK
    Od: "Maz" <r...@a...pl>

    Rano (7,15) zrobilem przelew z mBanku do WBK. Kasy jeszcze nie ma. kto mi
    powie kiedy ona bedzie? Czy dopiero w poniedzialek!

  • 2. Data: 2003-10-25 16:21:11
    Temat: Re: Kasa w WBK
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/25/2003 6:19 PM, Użytkownik Maz napisał:

    >Czy dopiero w poniedzialek!

    Najprawdopodobniej.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-10-25 16:23:14
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bne7rt$n5j$...@a...news.tpi.pl,
    Maz <r...@a...pl>:
    > Rano (7,15) zrobilem przelew z mBanku do WBK. Kasy jeszcze nie ma.
    > kto mi powie kiedy ona bedzie? Czy dopiero w poniedzialek!

    W poniedzialek (najwczesniej). Przelewy m-bankowe chodza Pn-Pt.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-10-25 17:35:29
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bne830$bof$1@topaz.icpnet.pl...

    > W poniedzialek (najwczesniej). Przelewy m-bankowe chodza Pn-Pt.

    Dokładniej: wszystkie przelewy międzybankowe chodzą w dni robocze od
    poniedziałku do piątku. W soboty i niedziele oraz święta nie ma sesji
    rozliczeniowych ELIXIR i SYBIR.
    Oczywiście konto w mBanku zostanie obciążone transakcją z dniem
    złożenia dyspozycji (jeśli to nie był przelew z odroczonym terminem
    płatności).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 5. Data: 2003-10-25 17:38:56
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnec66$raj$...@S...icm.edu.pl,
    Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>:
> [...]
    > Oczywiście konto w mBanku zostanie obciążone transakcją z dniem
    > złożenia dyspozycji (jeśli to nie był przelew z odroczonym terminem

    Oczywiscie przez m-bankowe mialem na mysli miedzybankowe, teraz widze, ze to
    nie byl najszczesliwszy skrot ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-10-25 19:42:08
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bnecgu$glr$1@topaz.icpnet.pl...

    > Oczywiscie przez m-bankowe mialem na mysli miedzybankowe, teraz widze,
    ze to
    > nie byl najszczesliwszy skrot ;)

    Nawet nie zwróciłem uwagi, że tam jest myślnik. Pewnie dlatego, że
    różni ludzie tak różne, czasem potworne zniekształcenia wprowadzają do
    nazw banków i zwyczajowych określeń, że trzeba się długo przyzwyczajać,
    żeby zacząć to rozumieć. Więc Twój skrót "międzybankowych" choć
    najzupełniej normalny potraktowałem jako - pardonsik - cieniarskie
    "mBankowe". Przepraszam.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 7. Data: 2003-10-25 19:51:28
    Od: "Maz" <r...@a...pl>

    Dziekuje bardzo za info.Myslalem jednak, ze netem mozna rowniez przelewac w
    soboty. Trudno niewiedza kosztuje. ;-)

  • 8. Data: 2003-10-25 19:55:15
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnek98$gmd$...@a...news.tpi.pl,
    Maz <r...@a...pl>:
    > Dziekuje bardzo za info.Myslalem jednak, ze netem mozna rowniez
    > przelewac w soboty. Trudno niewiedza kosztuje. ;-)

    Bo mozna, ale tylko w ramach tych samych (niektorych!) bankow.

    --
    Robert