    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karty w Multibanku
    Date: Sat, 12 Jan 2002 15:33:37 +0100

    Witam,
    mam pewne niejasności co do momentu, w którym można zamówić VC. Wydaje
    się, że regulaminu wynika, iż dopiero po założeniu rachunku można
    złożyć wniosek, natomiast w innym miejscu piszą tak, jakby można było
    to zrobić wcześniej. Jak? Można przez internet?

    Druga sprawa, to VE. Czy koniecznie trzeba ją mieć? Bo jeśli dostałbym
    VC, to do niczego nie byłaby mi potrzebna, więc płacenie złotówki co
    miesiąc byłoby bez sensu. I teraz - jeśli zamawia się ją dopiero po
    założeniu konta, to ok. Natomiast czy nie jest czasem tak, że
    przysyłają ją automatycznie i za pierwszy miesiąc i tak trzeba
    zapłacić? A może w ogóle nie można z niej zrezygnować?

    Jeśli to coś zmienia, to chcę założyć Multikonto Jestem.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko