  • 1. Data: 2004-04-29 15:30:11
    Temat: Karty Visa w BZ WBK - beda przez Euro
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Huh - tak patrze na te swoje karty - i chyba juz tylko Inteligo przeliczane
    jest przez USD... Czym ja bede placil za domeny czy ksiazki w Amazonie? :(

    Od dnia 29 kwietnia Bank Zachodni WBK zmienia - z dolara amerykańskiego na
    euro - walutę rozliczeniową dla wszystkich kart płatniczych wydawanych w
    systemie VISA. Wynikiem wprowadzanej zmiany będzie korzystniejsza forma
    rozliczeń transakcji realizowanych kartami VISA emitowanymi przez BZ WBK w
    strefie walutowej euro, czyli na terenie Austrii, Belgii, Finlandii,
    Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Luksemburga, Niemiec,
    Portugalii oraz Włoch.
    A warto wiedzieć, że aż 65% wszystkich zagranicznych transakcji dokonywanych
    przez posiadaczy kart Banku Zachodniego WBK odbywa się właśnie w strefie
    euro.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5070

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-29 21:50:25
    Temat: Re: Karty Visa w BZ WBK - beda przez Euro
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał Macierzyński napisał:
    > Huh - tak patrze na te swoje karty - i chyba juz tylko Inteligo przeliczane
    > jest przez USD... Czym ja bede placil za domeny czy ksiazki w Amazonie? :(

    No tak, to jest ten "euroentuzjazm" - wszystko ma być w Euro...

    K.

  • 3. Data: 2004-04-30 09:41:53
    Od: "Jaca" <j...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
> [...]
    :(

    > No tak, to jest ten "euroentuzjazm" - wszystko ma być w Euro...
    >
    > K.

    To po co wprowadzali MasterCarda?
    Chyba po to żeby nosić w kieszeni obydwie. I płacić za obydwie....

    Jaca

  • 4. Data: 2004-04-30 10:06:54
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c6r72h$ice$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:
    > Huh - tak patrze na te swoje karty - i chyba juz tylko Inteligo
    > przeliczane jest przez USD... Czym ja bede placil za domeny czy
    > ksiazki w Amazonie? :(

    Dokladnie. Owczy ped jakis ;)

    > Od dnia 29 kwietnia Bank Zachodni WBK zmienia - z dolara
    > amerykańskiego na euro - walutę rozliczeniową dla wszystkich kart

    Stad i Lukas podaza, nie majac wyboru.

    --
    Robert